• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Vette fan var de var då.. Jag grinar alltid för allt o ingenting, är jätte kännslog av mej. Men inte då? Trodde nästan att de var nåe fel på mej, kanske var därför han inte riktigt hängde med(?!) Men jag brukar alltid fälla några tårar i hans famn Han är underbar så, men de är ju bara så att män tänkre inte som oss kvinnor. De är så de är bara..

Okej, vill han ha barn till sommaren eller vill han börja tillverka då?

Justja, ni skulle ju dit ja Härligt! Jag vill oxå, men vi har ju ändå underbart fint väder här hemma oxå Fick en utlandsresa (presentkort) när jag tog studenten, men vi har inte hunnit o komma i väg, jobb o utbilding har kommit i vägen! Men så fort min sambo är klar med sitt, så ska vi fara

• MariaOMarkus

MissH - du har helt rätt,de tänker verkligen inte som oss. jaa visst ska man få kunna gråta hos sin pojkvän,man behöver deras axel ibland

tills nästa sommar ska magen vara här haha..jag sa til lhonom att jag ville ha mage över sommaren å då sa han att jag fick de,så då måste tillverkninge börja dec-feb nästa år(om de inte blir nåt nu då,vill säga)

jaa vädret här är ju oxå skönt jaa de tycker jag absolut ni ska göra,så skönt å bara åka iväg och skämma bort sig själv å badad å allt som hör till utlandsresa (förutom en massa supande då)

• MissHellen

Mary, Nej men de kanske är bra ibland oxå haha! Jag gråter ofta o för ingeting, min sambo påpekar de väldigt ofta Hua.. Undra hur man blir när man är gravid då, ännu värre? Hmm, undra om de går

Ojdå, men då är de ju snaaaaaart! Men snart kanske inte behövs, de kanske blir ett plus innan de

Ja, Underbart! Min sambo älskar öl, så han lär nog häng ai baren ett antal gånger kan jag tänka mej

• MariaOMarkus

MissH - om du har cravings å inte får de du är sugen på,då kan du lita på att du kommer gråta floder..(inte för å skrämmas nu) jag grät för jag inte fick mc donalds mat (helt löjligt nu nör jag tänker efter) men va ska man göra

jaa jag hoppas faktiskt på ett plus i slutet av månaden

jaa de är samma här,klart man kan dricka öl och softa å sådär..men jag är inte en sån tjej som åker utomlands för å festa sönder mig..utan jag vill ta de lungt å upptäcka landet å ligga å steka på stranden oxå,blir brunare *fnissar*

• MissHellen

Mary, haha ja Jag gråter ju tillomed till filmer NU, så jag vette fan hur jag ska klara av en graviditet Men de kanske är slut på tårar efter de

Ja, Vem vet. De kanske kommer ett stort fett plus

Nja, Jag dricker inte öl! Jag dricker bara cider o goda drinkar ja Jag är inte häller nån sån, men sola är heeelt min grej. Älskar de
    Jag vill oxå vara sådär härligt brun hela året, tycker de är underbart fint

• MariaOMarkus

MissH - haha jaa vi får se hur du blir då
    du får hålla tummar å tår i slutet av månade för mig hihi

jaa jag håller mig till precis samma saker som du,drinkar och cider..äl..uscha så äcklit :p
    jaa men de kan ibland vara jobbit å vara brun året om,man kan ju som inte "sola" och sådär som ni gör..men jag blir ju så kalrt mkt brunare på sommaren.. så lite nyare färg får man ju

haru blivit brun än då?

• MissHellen

Mary, Klart att jag håller allt jag kan Du får göra de samma för mej haha

Ja, De klart. Men man önskar sej alltid de man inte har (eller kan få) Japp, Nu har min rödhet gått över till brunhet haha!

• MariaOMarkus

MissH - självklart jag håller allt som går att hålla och hoppas du plussar sent

jaa man gör ju de ibland hehe.. skönt å inte vara röd mer

• MissHellen

Mary, Japp då hoppas vi för båda två Har inte mensen kommit i veckan (vilket jag tror att den gör) så måste jag nog testa mej igen.. Men vill inte ha ett till minus, de tär så jävla mycket på mej Tar hällre mensen..

Ja, De är undebart o inte vara röd o kunna sova på ryggen haha

Vilket fint kort på dej

• MariaOMarkus

MissH - jaa vi får hoppas att de blir antigen eller..fast mest på ett + då vilket test ,testar du med ?
    jaa visst blir man besviken när man får minus,man blir ju helt förstörd å dagen likaså..

tackar..ser lite flummig ut men men så kan de ibland när man tar kort

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !