• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Go natt tjejer!

Nu ska jag sussa o samla mod till i morron bitti

• AngelicaJ

God morgon =)
    Miss H du måste berätta hur det gick. Nyfiken.

• MariaOMarkus

MissH - aa nu är ju super nyfiken om du fått ditt + jaa jag läser ju ett ämne på distans så kommer kika in runt sista veckan och se hur de går för er alla å berätta hur jag har de ,absolut

• MariaOMarkus

Måste bara säga,min kille är gullig jag berättade för honom igår då vi låg i solen att jag oxå vill ha mage på sommaren (sågen gravid kvinna) osså frågade han varför å jag svarade.
    Idag när vi va på väg till solen så sa jag nåt om barn *tjatigt som man är ibland* Då sa han "NÄSTA SOMMAR" och så frågade jag om ha menade allvar och de gjorde han..så glad man blir när man hör sånt.. *lycklig*

• NanC

Nu är man hemma från Uddevalla igen..Har haft det jättebra! Så underbart att få träffa alla sina närmaste vänner.. Dem var så saknade så.. Synd att vi inte längre träffas och umgås lika mkt som vi gjorde förr, men som sagt tiden förändras och VI med dem!

Jag åkte upp för att fira en vän när hon tog studenten!
    Sen så var vi ute och roade oss, och drack lite, det var faktiskt trevligt..

Hur har ni haft det tjejer i denna "hemska" värmen??

• MariaOMarkus

Lovelyy - ska du flytta hemifrån?

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-10 18:53:02 följande:
    Lovelyy - ska du flytta hemifrån?
    Japp det ska jag göra om jag får en lägenhet... jag är en av flera som blivit erbjuden denna lägenhet, det är inte säkert att jag får den
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
  • MariaOMarkus

Lovelyy - håller tummarna att du får den ..så skönt å inte bo hemma

• TheLove
    Marylicious skrev 2007-06-10 19:11:00 följande:
    Lovelyy - håller tummarna att du får den..så skönt å inte bo hemma
    Jo jag menar det! Längtar värkligen... inflytt är den 1 augusti i så fall.. 1½ månad kvar bara
    Är du över 23? Kika in här i så fall! www.familjeliv.se/Forum-5-163/m20899515.html
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !