• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus

Lovelyy - jaa inte så långt tills dess

• MariaOMarkus

Grymt fin balklänning måste jag säga

• MariaOMarkus

Varför e inte Miss H inne för ..hon skulle ju testa i helgen

• MariaOMarkus
    TheLove skrev 2007-06-10 20:49:30 följande:
    TACK!!!
    Varsågod
  • MissHellen

Hej tjejer allt bra?

Sorry, har inte hunnit vare inne nåe förrän i dag.. Men jag tog ett test i Lördags morron, klockan 5 dessutom haha! Men de blev ett minus, fett jävla minus, tyvärr
    Men mensen har fortfarande inte kommit? O har fortfarande flytingar? Fattar ingenting nu.. Skulle ju haft mensen den 6/6 eller 8/6.. Men har inga symtom, så jag tror inte att jag är gravid! Men mensen har aldrig kommit sent, så varför ska den krongla nu? Hmm, Mensen kan väl i alla fall komma i gång så vi kan fortstätta med de roliga

Men hur går de för alla andra då? Börjar ni närma er BIM eller ÄL? Lycka till alla andra nu då! Skulle behöv lite goda nyheter, känner mej väldigt nere över minuset! O min sambo kunde inte förstå varför hela min Lördag var förstörd o varför jag var på dåligt humör? Hmm, Män

Vad har ni haft för er i helgen då?

• MariaOMarkus

MissH - män förstår sig inte på sånt..sura så mkt du vill,tycker jag tråkit du får ett minus men du kanske är låghormonare å då kan plusset komma senare.. om inte så får vi hoppas du får mens snart så ni kan fortsätta tillverkningen

jag har Äl imorgon om jag räknta rätt å har sexat med killen nu någar dagar å han har inte dragit sig ur innan så han får ta sitt kast om de blir en bebis nu

imorgon åker jag bort 1 vecka,pojkvännens mamma betalar våra biljetter så vi behöver bara pengar där nere *wooho* trevlig svärmor man fått *fnissar*

nu ska jag ner och hämta tvätten och sen äta å packa å allt som man ska innann resans gång

• MissHellen

Mary, Nej männ fattar ingenting om sånt! Synd nog, för ibland skulle man behöva en axel att gråta till som verkligen förstår hur man känner o hur man tänker(!) Vore undebart..
    Ja, man kan ju alltid hoppas på att man är de Man försöker intal amej själv till o inte tro för mycket, tror att om jag stressar upp mej så kommer mensen o vara ännu mera sen!
    Men min sambo klagar inte över tillverkningen i alla fall Fast vilken gör de igetligen haha! Önskar bara att de var lättare att bli med barn, så man inte måste längta ihjäl sej

Ojdå Hoppas på att de blir nåe då! Okej, härligt o resa bort.. Vart ska ni då?
    Men vi har sagt de att nästa helg ska vi bara vara hemma vi två, de har vare på took för mycket nu på sistone, hit o dit o fram o tillbaka! Så nu ska vi ta tid för varandra

• MariaOMarkus

MissH jaa visst skulle de vara skönt å göra de..jag grät visserligen ut hos killen och sen själv å han förstod hur jag kände de efter allt. men han säger ju till nästa sommar om allt går bra..så blire inget denna gång så är de ju inte så långt kvar tills man börjar tillverkingen..men hoppas så klart på ett plus om nåra veckor
    jaa mensen kan ju så klart vara sen då man stressar. Va mysit med en helg då ni kan mysa med varann,sånt behöver man ibland =)

vi ska resa till en ö i Grekland(vet ej namnet) hans mamma bokade biljetterna,bjuder oss ..trevlig svärmor man har

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !