• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-06-11 18:29:52 följande:
    Mary, Ja precis så är de Haha
    yesyes..så är det

tänkte lägga in lite bilder på killen sen och resan när jag kommer hem.. =)
  • MissHellen

Mary, Ja jag längtar efter o få se dom

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-06-11 19:43:22 följande:
    Mary, Ja jag längtar efter o få se dom
    hihi..jag längtar efter att ta dom
  • MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-06-11 20:18:18 följande:
    Mary, Låter bra de haha!
    visst gör de
  • Niccisen

Hej tjejer, hur går det för er?
    Spännande att få se hur ni ser ut

själv har man ÄL i dagarna, men det blir bara ett försök så chansen att det tar sig är väl minimal.

• MissHellen

Niccisen, Heej

Ja, Jag skulle haft mens i Onsdags eller Frodags o den har fortfarande inte kommit :/ Testade minus i Lördags..

Varför blir de bara ett försök då?

• Niccisen

Vad kul, hoppas att det blir ett plus! Fast det är lite tråkigt för de som plussar verkar försvinna, eller är det bara jag som inte hänger med ordentligt i tråden? Hade ingen dator när jag var i Härnösand och sen har jag jobbat konstant sen jag kom hem...

Vi jobbar så mycket så vi hinner knappt träffas. Borde ha ÄL på onsdag, och han kommer hit imorrn, har varit tillsammans 5 månader då

• miiillan

hej tjejer!! tror att äl har hoppat över denna månaden! har inte kännt nåt i äggstockarna eller haft äl-flytningar. blir så trött!!! bara att vänta på nästa månad... *suck*

• MissHellen

Niccisen, Ja men de känns inte som så! Jag testade ju ändå minus :/ Jobbigt.. men har fortfarade lite flytningar? Hmm.. Fattar ingenting!

Nja, Jag vet inte riktigt ja. Men den dagen ett plus dyker upp för min del, stannar jag gärna kvar

Hur gick de i Härnösand då?

Okej, men hoppas att de tar sej dårå

Jaj, Jasså? :/ Men du kanske bara inte kännde av ÄL? Man vet aldrig Hoppas på de bästa!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !