• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Mary, Ja hoppas kan/ska man alldit göra Min sambo köpte cb, men inte digitalt utan vanligt! Vad testar du med då?
    Ett minus tar skit hårt o hela dagen kan man bara hoppa över..

Haha, nej de var jätte fint Vill oxå lägga ut bilder, men alla är ju så jävla nyfikna..

• MariaOMarkus

MissH - okej jag testar oxå med cb (de vanliga ) men nästa gång blire cb digital så man slipper en massa spökstreck å grejjer..

jaa jag är oxå nyfiken på hur du ser ur *fniss*

• MissHellen

Mary, Okej Jag tror oxå att jag ska sattsa på dom nästa gång!

Ja, Men så fort jag fått mitt plus ska jag läga ut bilder (eller i alla fall en bild på mej haha) Men du kanske har msn?

• MariaOMarkus

MissH - jaa även om de är lite dyrare så får du iaf ett korrekt svar..bättre än och gissa och köpa ett nytt hela tiden..blir ju så dyrt.. :/

jaa de tycker jag du ska göra (när du känner för de)..
    joo absolut ,visst har jag msn..kan skicka mailadressen till din inbox..

• MissHellen

Mary, Ja man får ju ett svar o slipper gissa!

Japp, Kort kommer med tiden

• MariaOMarkus
    MissHellen skrev 2007-06-11 18:16:14 följande:
    Mary, Ja man får ju ett svar o slipper gissa!Japp, Kort kommer med tiden
    jaa precis..man får ju de vill egentligen inte heller ha kort på mig ,man vet alrid om nån från sin lilla stad i småland,kikar in och berättar för nån..rykten ska ju gå så himla fort i småstäder..grr*
  • MissHellen

Mary, Ja de finns allid några nyfikna o som berättar vidare. Dom måste ha så otroligt ointressant liv så dom måste lägga ner en massa tid på andras

• MariaOMarkus

MissH jaa dom gör ju de..dom har inget intressant i deras liv och då beerättar de vidare om nån annans liv
    haha jaa jag gillade inte de andra kortet,så nu får vi se hur länge detta kort fungerar haha

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !