• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

Jag fick min mens i måndags, bara att ta nya tag denna månad och hoppas på resultat =)
    Vad har ni för sysselsättning?
    Jag pluggar distans och hoppas på att kunna fortsätta plugga även om jag skulle få en liten, tror ni det funkar?

• Niccisen

Jag pluggar också på distans men hoppas på att bli klar innan dess Men jag hade tjejer ien av mina kurser som fick bebis... När bebisarna var riktigt små hade de med de på de föreläsningar vi hade. Vi läste ju till förskollärare så :P det fungerar, men mkt beror väl på barnet, har man ett kolik-barn är det kanske ingen höjdare... annars får man väl ta studieuppehåll?

• maja 85

Jag läser min fjärde termin av sju nu, ska bli förskollärare och lågstadielärare. Jag hoppas att jag blir gravid i år så jag kan ta studieuppehåll nästa vår, har då två terminer kvar att plugga. jag tror att det funkar bra att ha småbarn och plugga, man har ju ganska dagar om man jämför med de som jobbar. allt går om man bara vill :)

• AngelicaJ

Jag läser lärarprogrammet med inriktning mot fritishem. och jag vet att det är en del som har med sig bebisar på föreläsningarna. Men många av föreläsningarna vi har är via datorn. Sen tänkte jag att sambon min kanske kan följa med de dagar jag ska vara på skolan och ha barnet på hotellet och använda sig av ersättning? Är det en jätte dum idé`?

• maja 85