• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

Niccisen: jag är också extremt orolig av mig. har haft magkatarr sen jag var 13 typ..inte så himla kul när man försöker bli gravid, det finns väldigt mycket att stresse upp sig över och vara orlig för. Ska verkligen försöka att inte bli helt förstörd om testet visar negativt nästa helg, allt kan ju inte hände direkt liksom. man får väl köra på tills det blir nåt helt enkelt.

Tråkigt med MF :( Hoppas det går bättre denna gång!

• AngelicaJ

jag längtar som bara tusan efter ett pluss, jag och sambon har bestämt oss att det är dags och nu kan jag inte vänta :P Är hur otålig som helst, vill att det ska ske nu =)

Är 20 och tycker det är ganska ungt så jag hoppar med i tråden :P

• Niccisen

Maja 85: De säger ju att det i genomsnitt tar 7 månader att bli gravid. Så jag försöker se det så att jag snart har hälften av den tiden gjord *S* Och så skulle det väl egentligen inte göra så mycket om jag hann flytta till Örebro innan jag plussar så man får ta alla kontroller och sånt på samma ställe

Håller tummarna för er!

• maja 85

Angelica: Jag vet precis hur du känner dig. är också alldeles otroligt otålig. Jobbigt att snittet att bli gravid efter p-piller stopp är 7, 8 månader. jag vill inte vänta så länge!haha.

• MissHellen

maja 86, Javisst

AngelicaJ, Välkommen

• maja 85

När har ni BIM då allihopa?Jag har BIM typ 18:e maj. Någon som har där i krokarna?

• Niccisen

Genomsnittet ligger på 7 månader oavsett p-piller eller inte... Men det kan vara svårt att få ordning på cykeln efter piller-stopp. Men allt sånt där är ju helt individuellt. Jag blev ju gravid MED p-piller, så då borde man kunna bli gravid direkt efter piller-stopp också

• Niccisen

Jag har inte BIM förrän 30e då allt blev förskjutet i början på månaden när mensen blev BIM+4... *suck*

• AngelicaJ

Jag slutade med p-piller för ca 10 månader sen, så jag hoppas det inte dröjer länge innan jag får mitt efterlängtade pluss. Köpt ÄL stickor så ska börja testa nästa vecka.

• maja 85

ja jag kan nog lika gärna ha den 30:e jag med. knäppmens.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !