• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MariaOMarkus
    AngelicaJ skrev 2007-06-20 10:32:55 följande:
    jag åt ovanligt mycket och kissade något mer än innan. Samma symtom nu så har inte märkt något annat.
    Okej
  • MariaOMarkus

Niccisen
    har du några symptom ?...när har du BIM ?

• Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-20 13:18:36 följande:
    Niccisen har du några symptom ?...när har du BIM ?

Jag har massor av symtom tyvärr... molvärk i mage som går bak i ryggen, har känt som små stick i högra äggstocken, mår illa, är yr, gråtmild... Tror att jag är skenis... Har en förmåga att bli det. Har BIM 27-28/6, nästa vecka alltså. Om jag vore gravid så tycker jag tecknen är väldigt tidiga. Vilket får mig att tro att det bara är inbillning. Dessutom tror jag att vi missade ÄL... Vill bara att det ska bli nästa vecka så mensen kommer, så jag kan börja må normalt...

Allt det där skulle lika gärna kunna bero på stress!

• MariaOMarkus

Niccisen - jaa vi får hoppas på att det är grav symtomer,helt klart :) hållertummarna för dig..

själv har jag inga symtom,knappt nån mensvärk,bara hunrig trött och lätt retlig..tror inte heller att de blir nåt plus här

• Niccisen
    Marylicious skrev 2007-06-20 13:28:48 följande:
    Niccisen - jaa vi får hoppas på att det är grav symtomer,helt klart :) hållertummarna för dig..själv har jag inga symtom,knappt nån mensvärk,bara hunrig trött och lätt retlig..tror inte heller att de blir nåt plus här
    Det är väl bara att låta tiden utvisa...Man kan ju knappast göra något för att påverka:P
  • MariaOMarkus

haha precis..man får vänta och se

• miiillan

hej tjejer!! varit dålig på att skriva men jag har iaf läst

är på bim +1 idag men tror tyvärr inte det tagit sig eftersom jag inte tror att jag hade äl denna månaden.
    men jag gör nummer två mycket oftare än tidigare. (från och med igår) och det ömmar i bröstvårtorna.

kram kram

och hoppas vi får fler plus i tråden snart

• miiillan

hej tjejer!! varit dålig på att skriva men jag har iaf läst

är på bim +1 idag men tror tyvärr inte det tagit sig eftersom jag inte tror att jag hade äl denna månaden.
    men jag gör nummer två mycket oftare än tidigare. (från och med igår) och det ömmar i bröstvårtorna.

kram kram

och hoppas vi får fler plus i tråden snart

• MariaOMarkus
    jaj86 skrev 2007-06-21 10:15:50 följande:
    hej tjejer!! varit dålig på att skriva men jag har iaf läst är på bim +1 idag men tror tyvärr inte det tagit sig eftersom jag inte tror att jag hade äl denna månaden. men jag gör nummer två mycket oftare än tidigare. (från och med igår) och det ömmar i bröstvårtorna. kram kramoch hoppas vi får fler plus i tråden snart
    va spännande..lycka till Skrattande
  • miiillan

tack men räknar med mensen. oj, inte meningen att skriva två gånger förut..

hur går det för dig då Marylicious? testet idag?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !