• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • carrabarra

läste att om man åt glass en gång om dagen så skulle de oxå hjälpa till...låter konstigt dock

• maja 85

mja..men det låter som en godare metod än grapemetoden som jag kör.det är verkligen inte speciellt gott.jättebeskt..uä...

• MariaOMarkus

Barngalen - ohh jag..jätte skönt är de att skolan är över
    bara lilla jag - Grattis till bebben i magen

• AngelicaJ

Så ännu en dag på jobbet avklarad :P

Så allt bra med alla? Några nya plus?

• maja 85

angelica: välkommen hem! nää inte testat än, ska försöööka hålla mig till nästa lördag men det är så svårt!

• AngelicaJ

jo jag förstår det.. Jag kan inte tänka på annat än det här. As jobbigt, sätter mig och ska försöka plugga lite men kommer snabbt in på bebistankar..

• maja 85

mm jag försöker plugga specialpedagogik.som är jätteintressant.men jag blir helt blockerad av alla bebistankar.

• MariaOMarkus

Bra med mig här..ska ut ikväll. för första gången på några månader..
    Blev ingen bebis denna månad men de blir kanske en liten valp istället..de får bli min bebis så länge *hihih*

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !