• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • AngelicaJ

jo underbart med valp, fast min e ingen valp längre. Hon är en unghund på 1år. Det är min bebis!

• AngelicaJ

jo jag läser också specialpedagogik nu, lr har en uppgift om det och en om utomhusdidaktik. Så det e kul. Men finns roligare saker :P

• maja 85

vi tänkte också köpa hund men sen insåg vi att det bara skulle vara som ett substitut för en bebis så vi bestämde oss för att försöka satsa på beisen direkt istället. fast just nu känns det som att det hade varit väldigt roligt att ha en liten valp att ta ut all bebisfeber på.haha

• MariaOMarkus

jaa det är lite så jag oxå känner,att få ta ut min bebisfebier på den lilla valpen men en bebis oxå skulle ju inte heller vara helt fel..

• maja 85

nää det vore inte fel.jag vill ha en bebis mest av allt i heeeela världen.

• AngelicaJ

Jo bebis står som nr 1 på min önskelista, jag har ju min vovve bara inte hon blir ledsen om det kommer en liten bebis.

• maja 85

nej jag har hört att dom kan bli avundsjuka. eller så blir dom sådär jätte överbeskyddande mot bebisen. det vore gulligt :)

• MariaOMarkus

angelicaJ och maja 85 hur länge har ni försökt ?

• maja 85

marylicious:första försöket den här månaden. spännandespännande..du?

• MariaOMarkus

maj 85 åhh spännnade *håller tummarna för er* Vi blev gravid på första försöket ,oplanerat dock men välkommet men sen så blev de inte så mkt mer med den graviditeten..gjorde en skraprning för 1mån sen nu..så ska låa kroppen får komma tillbaka..och sen får vi se när vi försöker igen..blir nog inte föräns i Juni kanske

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !