• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

De har jag oxå hört, o de känns så länge :/

• maja 85

ja det känns jobbigt att om man väl blir gravid så ska man hålla på och oroa sig över att få missfall.suck. de flesta missfallen sker ju dock innan man ens vet att man är gravid

• miiillan

ja suck!! det känns väääldigt länge. men jag får hålla med HuntedByAFreak, det kan vara skönt om folk vet att man fått missfall så de kan stötta.

• maja 85

ja absolut. jag kommer nog berätta för mian närmsta vänner och så men kanske inte för HELA min bekantskapskrets,, blir ju jobbigt att behöva tala om för alla sen att det inte blev nåt om nåt skulle hända.

• miiillan

ja!! de som man inte snackar så ofta med behöver man ju inte meddela. speciellt om de kanske tror att man fortfarande är gravid och man inte är det. men det känns som det kommer spridas runt ändå.. får hålla tummarna att allt går vägen för oss alla!

• MissHellen

De är exakt de jag menar, då vet dom ju varför mån kanske mår som man mår. Men här hoppas vi på inga missfall, bara massa bäbisar, en massa 08:or

• MissHellen

haha, de låter så kul med 08:or

• miiillan

haha!! ja stockholmare tänker jag med på

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !