• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

välkommen cissi och morgon på er tjejer. ingen mens och inget plus. ska sluta testa nu. bara slösar känns det som. och varför kommer inte mensen??!! blir snart galen!! annars är allt kanon! håller på och gör iordning mig för jobbet.

• miiillan

om du menar mig så hade jag bim igår. men vet att det kan dyka upp ett plus senare. men eftersom jag inte känner av några symtom så inväntar jag mensen! vill att den ska komma nu så man kan ta nya tag!

• AngelicaJ

Eller så hoppas vi på att den inte kommer :P Finns ju folk som plussat ett par dagar efter BIM =)

• LadyKing

...jaj86. Jag hade inte en enda känning innan jag plussade på BIM+3, så hoppet finns där ... Lycka till!!

• miiillan

ja.. hoppet är ju det sista som överger en, men som sagt så räknar jag inte med det.

händer idag då tjejer? sitta här och snacka så man har massa sidor att ta igen när man kommer hem ikväll?

• MissHellen

jaj86, man vet aldrig Men om mensen ändå ska komma så kan den ju komma på engång, så man kan börja om

I dag har jag inga planera alls, tänkte gå ner på stan o köpa en present till farfar, men de var inge fint väder så jag orkar inte Får se vad jag hitta på! Själv?

• miiillan

MissHellen: ska iväg till jobbet 10.30. hade en riktigt slapp-dag igår så ska bli gott att komma ut ur lägenheten

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !