• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

ja jag tycker inte att man ska sätta sitt barn på dagis innan det är ett och ett halvt, helst två. vi brukar rekommendera två år på mitt jobb men det är ju inte alltid det funkar.

jag skulle vilja vara hemma två år men jag vill blir färdig med min utbildning också. sen när jag pluggar och jonas är pappaledig så kommer jag att ha korta dagar och vara ledig mycket med dom.så det kommer nog funka bra hoppas jag.

• miiillan

AngelicaJ: vad pluggar du? kan tänka mig att det kan bli jobbigt, men man vet ju aldrig, kanske funkar hur bra som helst!!

• maja 85

jag pluggar till förskollärare och lågstadielärare, har läst två år av 3,5. vad gör du om dagarna då jaj86?

• miiillan

jobbar på jc. haha!! verkar bara bara jag som jobbar och inte pluggar

• AngelicaJ

Jag pluggar till lärare, har läst 1 av 3,5 år. Som sagt inget spikat än utan får se när det blir aktuellt.

• Älskade Moa

Hej tjejer! Nu har jag läst i kapp lite *pust*

Angående namn
    Tjej: Miranda eller Vilda
    Kille: ??  

Min sambo säger Jupiter, haha!! Nej men killnamn är svårare tycker jag!

Jag har de ju bra nu, jag hänger me i alla affärer där syrran är. Så har tittas de mycke på barnvagn, kläder m.m  m.m....

Jag har till och med köpt något litet, hihi...

Jag vill va hemma så länge vi råd till de!!!
    Sambon jobbar hemma på deras familjegård så de blir väl kanske lite annorlunda me pappadagar för han. Han kan väl ta någon dag då o då istället och ibland lite längre. Sen jobbar han ju inte så mycke på vintern

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • AngelicaJ

Jo tråden är väldigt aktiv och efter att ha varit borta någon dag så missar man otroligt mkt :P

• maja 85

jaj86:har du funderat på nåt du vill plugga? eller du kanske inte vill plugga alls? man MÅSTE ju inte plugga.haha

• miiillan

maja 85: nej, jag trivs bra i butik faktiskt! innan jobbade jag på hm.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !