• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

Jag vill inte veta, men jag kan nog inte hålla mej när pyret väl ligger i magen. Är så sjukt nyfiken Men min sambo vill INTE veta säger han

• maja 85

både jag och min kille har bestämt att vi vill veta. men min mamma kommer inte vilja veta.´hon säger att det är "livets största överraskning" suck

• miiillan

vi har nog också bestämt oss. eller jag iaf!

på tal om mamma eller mormor. vet hon om planerna?

• maja 85

nää.hon har ingen som helst aning, hon kommer hamna i chocktillstånd den dagen jag berättar att vi ska ha barn.haha. alla tror att jag ska gå färdigt utbildningen och så först.

din mamma då?vet hon?

• miiillan

japp! men hon tror att vi ska börja i juli så det vore ju superkul om man plussade innan
    i början sa hon att vi inte skulle jäkta osv men nu säger hon att hon längtar tills hon får ett barnbarn. hon har väl vänjt sig vid tanken lite

• maja 85

okej...vad roligt.min mamma kommer nog också bli jätteglad men hon tycker nog egentligen att jag är lite för ung.

• miiillan

hur gammal var din mamma när hon fick dig eller första barnet? min var 22, som jag förhoppningsvis kommer vara. känner att jag vill vara ung och att man har vissa fördelar med det.

• maja 85

min mamma var 33 när hon fick mig..antagligen därför hon skulle tycka att jag är ung. jag tycker också att det finns massa fördelar med att få barn ung, det är därför jag tänker få det :D

min sambo är dock 27 och mamma äääälskar honom så hon kommer nog bli jätteglad när det har fått smälta lite.

• miiillan

ja, min kille är med poppis hos svärmor, alltid roligast så! vad tycker ni om era avärföräldrar då?

• Älskade Moa

Svärföräldrarna!?
    uCSH, FY O BLÄ!!!
    Speciellt svärmor!

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
Svar på tråden Unga som längtar efter barn !