• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • miiillan

haha ja de var de jag menade, skrev visst inte hela, gick lite snabbt

haha!! jag kommer bättre överrens med svärfar

• maja 85

mina svärföråldrar är toppen! dom är mormoner(!) så jag var jättenervös i början att jag skulle råka svära eller nåt men dom är verkligen världens gulligaste.

dina då jaj86?

• miiillan

eller överrens och överrens, kanske tycker mer om honom då han är mer den som pratar. har inget emot svärmor med hon är inte favoriten om man jämför dem

• MissHellen

Min mamma vet inte om att vi planerar, eller hon kanske har klurat ut de, för hon är ganska bra på o läsa mej Men vi har inte sagt de.. Men hon har velat haft barnbarn sedan jag föddes, så hon kommer bli jätte glad Min mamma var 19 när hon fick mej o mormor var 19 när hon fick mamma, jag ville igentligen inte bryta "trenden" men min sambo har ju inte velat haft barn förrän nu haha

Min svärmor o svärfar kommer jag överänns med, mer än så kan jag inte kalla de. Men hon är inte någon mardröm så de är helt okej

• maja 85

jag och min mamma står varandra supernära så jag antar att hon kommer lista ut ganska snart att vi förösker plussa.min lillasyster vet om det och hon lär ju inte kunan hålla sig om jag känner henne rätt.haha

• miiillan

nej tjejer, nu ska jag göra pannkakor. älsklingen har snart tränat klart på gymmet också är det min tur idag. glass med pannkakor! mums.. men kanske inte det nyttigaste. fast konstigt nog har vi aldrig ätit det ihop. så nu är det på tiden!

kanske kikar in senare.

• AngelicaJ

Gillar mina svärföräldrar jätte mycket, hur snälla som helst.

Min mamma vet absolut inte att jag planerar. Hon skulle og börja tjata om att jag ska plugga klart så täker inte berätta. Kommer nog vänta tills långt in i graviditeten innan jag berättar. Bor ju långt ifrån henne och vi träffas inte så ofta, så kan nog vänta med att berätta ett bra tag.

• maja 85

angelicaJ: jag ska också vänta med att berätta så länge som det bara går. fast det är framförallt för att jag vill veta att allt är bra innan jag berättar, så man vet om man får behålla barnet eller inte.

• AngelicaJ

jo, precis. När har du BIM maja?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !