• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • maja 85

barngalen: ja miranda och vilda är fina namn båda två.
    tycker också det är skitsvårt med killnamn. jag tycker att julian är fint men det har våra kompisar döpt son son till så det är upptaget.haha

• Älskade Moa

Maja85: Men va typiskt, hoppas ni kommer på något annat fint

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

barngalen; ja det blir nog inga problem att komma på nåt bra när bebisen väl ligger därinne och växer.

tänker ni kolla upp könet på era bebisar förresten?

• miiillan

maja 85: ja det tänker jag göra!!

• Älskade Moa

Maja85: Nej man kommer säkert ha många olika namn i huvudet innan man bestämmer sig

Nej jag vill inte veta vad som bor i magen sen... Spännande att se va som tittar ut juh

*Såra mig hellre med en sanning än göra mig lycklig med en lögn*
  • maja 85

haha. alla tycker så olika

jag kommer definitv kolla upp könet.jag är helt sjukligt nyfiken så jag kommer inte kunna låta bli

• miiillan

ja, men det är väl inte alltid de säger?
    annars kan man väl betala för att de på nån ort någonstans har jag hört. men minns inte vart nu.

• maja 85

jo jag tror att man nästan alltid kan få reda på det..dom ser det ju på ultraljudet. men ibland kan det tydligen vara svårt att se pga hur barnet ligger och så..

• miiillan

maja 85: ja. om det går kommer jag iaf vilja veta!! är också alldeles för nyfiken!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !