• HuntedByAFreak

Unga som längtar efter barn !

Hej!
    Visste inte riktigt under vilken rubrik jag skulle ha detta inlägget under, men det fick bli under "Övrigt"..

Här tänkte jag att alla unga som längtar efter barn kunde samlas och skriva med varandra, de som planerar och de som tar det som det kommer osv. Följas åt och bli vänner och prata om allt mellan himmel och jord. Kompisar via internet helt enkelt ! Kompisar är ialf ngt jag inte kan få för många av :)

Kram
    Johanna

• Svar på tråden Unga som längtar efter barn !
  • MissHellen

De gör jag oxå, de är de första o ända som dyker upp Men som sagt, nu får vi tänka om!

• HuntedByAFreak

ja jag hoppas med på en liten 08 faktiskt :) Passar bra då min fästman är born and raised (haha) i vår huvudstad

• maja 85

jag vill gärna ha en 08:a 08:a..båda betydelserna alltså.vore toppen!

• MissHellen

Haha, jag har en massa släcktingar i Stockholm så för mej är dom 08:or

Men tänk dom som födds tidigt i år dom får ju 070, början på ett mobil nummer

• HuntedByAFreak

MissHellen:
    Ja det fanns en hel artikel om det på aftonbladet för ett bra tag sedan. Att 07 barnen skulle få mobilnummer i födelsedatumet. Men jag vill gärna ha en liten 08 ialf :)

• MissHellen

HuntedByAFreak, Okej

Men en 08:a blir bra för våran del

• MissHellen

Nej tjejer, nu ska jag kika lite på tv o mysa med min älskling Sedan blir de natti natti för min del, trött som tusiken!

Go natt o sussa sött

• MissHellen

Go morron tjejer

allt bra i dag?

• snissi

Hej hej hörrni! Har ni rum för en till?

Här har ni en 08:a som önskar sig en 08:a

Cecilia heter jag, Cissi. Född -86, bor med min sambo i Skärholmen och trivs kanonbra. Kämpar just nu med att "tappa lite fläsk" Haha! Så vi kan påbörja verkstaden nu i juli, alternativt augusti. Bara längtar, är inte länge kvar nu.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !