de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Förtydligande: jag menar inte att jag med absolut säkerhet kan utesluta möjligheten av penisar som är längre än 25 centimeter eller tjockare än 18 cm. Men ännu har jag inte sett en enda bild eller hört en enda trovärdig redogörelse för att de finns, och då har jag förmodligen sett fler kukbilder än vad som anses vara sunt under en hel livstid.
Är ni av motsatt åsikt: visa mig de dolmarna! Överbevisa mig! I TV5-dokumentären fanns de inte i alla fall.
Anonym (man): pomeransen har ju sagt att det är fysiologiskt omöjligt. Det är väl ganska exakt att säga att någon ljuger?
Eftersom det är mitt ex jag pratar om så kan jag inte be honom gå in här. Vi är inte så tajta.
När han skröt om att han hade stor trodde jag att han gjorde som de flesta killar, tänjde lite på sanningen.
pomeransen: jag önskar jag skulle kunna ge dig en bild men jag har ingen.
Häxan Jia skrev 2007-05-28 16:08:09 följande:
turgut: du kanske ska vara lite mera tydlig med dina uttalanden då. Du lät ju inte precis som att du trodde att någon här inne var smart när du skrev att du sett vampyrer på tv.
Man får vad man ger.
Anonym (g) skrev 2007-05-28 19:35:29 följande:
pomeransen: han har inte större ollon än kuken. Den är jämnstor hela vägen.
Anonym (g) skrev 2007-05-28 23:31:21 följande:
pomeransen: ja? Och nu då?
Anonym (g) skrev 2007-05-28 23:48:57 följande:
Jg ahr inte för in, men väl klämt ut en unge med en omkrets kring huvet på 36 cm och en kropp som va 53 cm lång........