• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (humtidum)

Det finns väl små Pringlesburkar? Ca 10 cm långa?

• Anonym (medelvärde)

Anonym (man) skrev 2007-05-21 11:46:31 följande:

Anonym (medelvärde) skrev 2007-05-21 11:38:26 följande:Tro mig, jag har läst tillräckligt många kurser i statistik för att veta att det inte finns någon på detta forum som har sett en kuk med 21 cm omkrets i verkliga livet. Att det rent teoretiskt kan existera betyder inte att det med automatik innebär att folk talar sanning på FL.
    Jag har inte sagt att alla här talar sanning. Men om det teoretiskt kan finnas kukar med 21 cm omkrets, varför skulle det inte kunna finnas en tjej på FL som sett en sådan? Sannolikheten må vara liten, men den finns.

Börjar känna mig som Tage Danielsson i sannolikhetsmonologen
  • turgut

Det är dags för en liten föreläsning. Jag försöker hålle det så enkelt som möjligt, så alla mattenördar får ursäkte mig.

Statistik. Vad är det?

Det är ett sätt att försöka avbilda verkligheten. Om vi vill veta hur lång en genomsnittlig svensk man är så behöver vi inte mäta alla. Vi väljer ut ett antal slumpmässigt och mäter dem. Ju fler vi mäter desto närmare "sanningen" kommer vi. Mäter vi bara en är sannolikhete stor att han inte är representativ, mäter vi tiotusen ökar sannolikheten.

Men det vi pratar om här är fördelning, inte genomsnitt. Många mänskliga egenskaper är normalfördelade. Det betyder att de allra, allra flesta ligger runt medellängd och att ju längre vi kommer från genomsnittet desto mindre är sannolikheten att vi hittar någon sådan person.

Att någon är 187 är inte osannolikt. 95% av alla män är mellan 169 och 193 och ju närmare vi kommer 181, desto fler blir de. Visst finns det människor som är under 163 och över 199 centimeter, men de är extremt få.

Kolla in denna bild för en typisk normalfördelning:

sv.wikipedia.org/wiki/Bild:Standard_deviation_diagram.svg

Om vi säger att penislängd är normalfördelad, så kan vi inte utan att mäta ALLA vuxna mäns penisar i Sverige uttala oss exakt om hur stora de är, men vi kan anta att det är extremt ovanligt med penisar över 22 cm och under 9 cm. Säkert 99% är av den storleken. De allra allra flesta är runt 15 cm med några centimeters avvikelse. Och nu är jag generös, mycket generös.

Det finns massor av felkällor och svagheter i de mätningar som har gjorts, så alla dessa siffror måste tas med stor, stor försiktighet, men det går ändå att få en hygglig bild av hur det kan se ut i verkligheten.

Vad är då slutsatsen av ett sådant här resonemang?

Jo, att det lika osannolikt att en man har en penis på 25 cm som att han är 250 cm lång, om det ens är möjligt. Kanske en man på några tusen har överhuvudtaget ett stånd som är längre än 23 cm. Jag är personligen mycket, mycket tveksam till att det finns eller har funnits en enda penis som är mer än 24 cm.

• Häxan Jia
    cruZZe skrev 2007-05-21 12:52:23 följande:
    Jia: Det är ingen som sagt att snoppar över 20cm inte finns. De är bara ovanliga. I alla delar av världen. Däremot finns det helt enkelt ingen som har 31cm i omkrets, oavsett vad din personliga erfarenhet.
    Vem skrev något om 31 cm? Bara undrar, för inte vart de jag iaf
    *Du vill ligga med mig, men de får du inte*
  • Anonym (hihi)

vilken tråd Varför vill man ha en låång penis??? som tjej alltså... det gör ju bara ont...
    Grov däremot *mmmmm mmm* :-P Gillar fisting, så grov kuk är välkommet...fast jag tror inte så stora finns.... Nackdelen m grov är ju bara att man inte kan suga... :-/

• trollkarl

SUCK!.. ja ja, vi kan väl samla dom med brandslangar så kan dom dra dom i bordet framför er så får ni mäta, ni som inte tror det..

• Häxan Jia

Jag ger mig för stunden.. Orkar inte tvista om sannolikhets teorier, för teorier är vad det är inget rakt igenom gällande faktum..

Det finns snoppar som är väldigt långa och grova, det finns snoppar av medellängd som är grövre än medel, och det finns långa snoppar som är väldigt taniga... Alltså snoppar är lika varierande som vaginor och personer/människor är, olika, mångfaldiga....

• turgut

Häxan Jia skrev 2007-05-21 13:23:39 följande:

Jag ger mig för stunden.. Orkar inte tvista om sannolikhets teorier, för teorier är vad det är inget rakt igenom gällande faktum..
    Då missar du min poäng. Också personliga erfarenheter är teorier. Statistik. Det typiska påståendet här på FL är ju att kvinnor säger att de har träffat ett antal män med stora kukar och att de därför tror att det finns rätt många över säg 22 cm. [b]Dessa påståenden är teorier. Baserade på statistik.[/b] En personlig och extremt osäker statistik, visserligen.

Skillnaden är att statistiken bygger på ett större underlag och därför stämmer mer med verkligheten än personliga erfarenheter.
  • Häxan Jia
    turgut skrev 2007-05-21 13:37:08 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-21 13:23:39 följande: Då missar du min poäng. Också personliga erfarenheter är teorier. Statistik. Det typiska påståendet här på FL är ju att kvinnor säger att de har träffat ett antal män med stora kukar och att de därför tror att det finns rätt många över säg 22 cm. [b]Dessa påståenden är teorier. Baserade på statistik.[/b] En personlig och extremt osäker statistik, visserligen.Skillnaden är att statistiken bygger på ett större underlag och därför stämmer mer med verkligheten än personliga erfarenheter.
    Nej jag missade inte din poäng. Allt är teorier och mina personliga erfarenheter kommer alltid vara teorier för dig eftersom vi knappast dragit över samma killar samtidigt inte sant?

Som jag skrivit innan, där jag bor måste modell 20 cm ligga i genmassan nedärvt, eftersom det inte är ovanligt just här....

Men mer än teori kan det aldrig bli för någon. Det jag vill komma fram till är att trots statistiska undersökningar så finns det stora snoppar och små snoppar. Samt så börjar det bli tröttsamt att försöka förklara det för personer där det ändå inte verkar fastna.

Denna tråden är så OT den bara kan bli, för den handlar inte ett skit länge om det som står skrivet i trådstarten och den lär ju inte komma att göra det mer heller, för de personer som skrivit hur stor den största snoppen de haft i sig här, blir anklagade för att vara lögnare osv osv. *tröttsamt*
Svar på tråden de "största"