• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • lollisen

Men har verkligen alla kukfixerade härinne missat dokuentären om jättesnoppar?? Där fick man se vilka monster (milt sagt) det finns därute!
    Som jag skrivit innan, där var det en kille som hade(har) en penis på 25 cm och 20 grov (lite lite osäker på exakta grov) Han ansåg detta vara ett stort problem då alla tjejer han träffade blev vettskrämda av hans drule...
    Det var en man som hade så stor att den inte gick att dölja med byxor. Hans fru satt med under intervjun (britter) och berätade glatt om deras sexliv bla...

Jag ska försöka kolla up vad denna dokumentären hette, men det var säkert nått i stil med "hjälp, min penis är en jätte", eller "jättepenisar", som dokumentörerna brukar heta på kanal 5.

• Anonym (mätning)
    lollisen skrev 2007-05-21 21:14:52 följande:
    "hjälp, min penis är en jätte", eller "jättepenisar", som dokumentörerna brukar heta på kanal 5.
    Det låter verkligen som om det kan vara ett passande namn på 5:ans dokumetärer!
  • Anonym

John Holmes hade ju en jävla stake vet jag.. Dock har jag ingen aning om måttet..

Själv så är jag så satans trång att jag inte kan få in en jättekuk direkt.. redan jobbigt med min sambo som drar lite över medel, tack till den som skapade glidmedlet ;)

• Anonym (man)
    Anonym skrev 2007-05-22 00:03:22 följande:
    John Holmes hade ju en jävla stake vet jag.. Dock har jag ingen aning om måttet..
    Lite drygt 25 cm, dvs vardagsmat för många FL skribenter.
  • Anonym (man)

Hans var dock långt ifrån 20 cm i omkrets

• Anonym

hade en gång en kille som hade STOR KUK mätte aldrig den men den va säkert 25cm och kanske 20 i omkrets de gick inte att ta snabbisar med han iaf man va tvungen och vara riktigt blött innan de gick att ha sex me han!Första gångerna gjorde de ont men sen va de bara såååååååå skönt!

• Anonym (tjej)

Alla tvivlare av penisens stora vara eller icke vara,,,ikväll visas en dokumentär på kanal 5 kl 21.30 :Världens största penis. Kolla den, det är ju svart på vitt hur stor en penis faktiskt kan vara, men de ljuger väl också enligt er.

• turgut

Jo, det ska bli intressant att se tydliga och otvetydiga bildbevis för att Jonah Falcon har en 35 centimeter lång penis. För det kommer vi väl att få?

• Anonym (hihi)

*morr* jag missade den dokumentären vill se

• Anonym (hihi)

Aha Den ska jag INTE missa!!! Tack Anonym(tjej)

Svar på tråden de "största"