de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Anonym tjej: haha, jag håller med dig pomeransen är väldigt lik jonah falcon i yngre dar.
Min pojkvän har 21-22 cm i längd och 15-16 i omkrets..
O ja, jag var med när har mätte den.
Jag tycker inte alltid att det är så roligt med en sån lång, för han kan inte stoppa in den helt, då jag får väldigt ont.
Men vrf skulle det inte finnas dom som har 25 cm?
Va är det ni diskuterar om?? pomeransen du har väl inte gått och mätt varenda kuk? hur ska du kunna veta att dom tjejerna ljuger? herregud...
Jag strula med en kille för ett tag sen (innan min pojkväns tid då) och när han tog av sig boxerna, så blev jag väldigt ckockad, för den var så lååååång, jag mätte den dock inte, men han påstod att den var nåt på 28 cm.. (självklart kan han ha tagit i lite) men den var minst 25 cm, det såg jag ju själv..
Jag älskar stora kukar! Min myskompis har en som är så grov och lång men framförallt grov så det känns som han penetrerar hela mej.. kanske inte låter så skönt, men kan garantera att det är det. Jag skulle ALDRIG va med någon som har liten.
Har du en gång provat stora.. ;)
Men det ÄR väl Jonah falco som Pomeransen har som presbild?
Du är nog en av dom grymmaste jag sett här på FL ![]()
men när ska du ge upp och inse att ALLA tjejer här på FL har killar med bamsedasar?? Dom ger sig inte och dom hävdar i tråd efter tråd att deras killar har MINST 20 cm. Så en annan är väl annorlunda lottad. Om vi snittar att jag legat med runt 50 st, så är ingen ens i närheten av dessa mastodontkukar som det pratas om här. Jo en av dom en mörkhyad... men vi vet väl vad som säger om mörka män
Men hursomhelst, 1/50 är det... bra statistik det
.
Min sambo, och ja jag blottar han här på FL nu men han har 18 cm och 16 i omkrets....det är den näst största jag har träffat på. Tycker emellanåt att den är för stor och har problem med vissa ställningar.
Men ack så fel jag har...han är ju liiiten i jämförelese med alla FL.tjejers killar
Och en som inte börjar få ont i dom centimetrarna kanske ska kolla upp hur fladdrig man själv är där nere ![]()
Häxan Jia
Har du någon kommentar till mitt inlägg #359?
Jodå, det är Jonah F på bilden. Och jag ska inte säga något slipprigt om att det är för att han och jag är så otroligt lika?
Agni: bra, jordbundet inlägg.
Nu har jag inte tid att vara på FL mer på några veckor, men jag planerar att lägga ut den slutgiltiga storlekstråden när jag kommer tillbaka. Här finns ett enormt utbildningsbehov.
pomeransen: den slutgiltiga storlekstråden?
Du menar en tråd där du ska leka gud och säga att alla andra ljuger?
pomeransen rules!