• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-29 19:14:04 följande:

Jag erkänner, det var lite ovarsamt... Tvivlar vore ett bättre ord att använda kanske Om 60% av FL kvinnor hävdar att deras män har större snoppar än det statistika medlet, hur många % utgör då dessa FL kvinnor av sveriges befolkning???? För jag antar att vi tala om de få hundra som kanske röstat på en omröstning här eller skrivit något inlägg i en snopptråd? Iaf så tordes inte dessa få kvinnor utgöra så stor % av helva sveriges kvinnor misstänker iag jag som inte är ett dugg bra på matematik.
    Men om bara en procent av alla kukar är 21 cm eller mer. Är det då verkligen sannolikt att så många av de kvinnor som faktiskt stött på dessa samtidigt läser en tråd på ett internetforum och dessutom skriver i den att de tillsammans utgör 60% av dem som svarar på en fråga om storlek? Finns det någon hemlig sammanslutnign av kvinnor som älskar stora kukar som i sina stadgar säger att man måste gå in på FL och skriva hur stora man stött på? Något annan förklaring kan inte jag hitta till varför alla kukar är så extremt mycket större just här.
  • Anonym (Love BIG!!)

(Anonym man)Kanske är det så att vi som gillar stora kukar helt enkelt lockades hit av rubriken?
    Eller okej då, vi hade telefonkedja, jag o alla hundratusentals kvinnor i sverige som älskar stora. Så vänta bara, snart kommer fler!! :P

• plast killen

håller med om att många tjejer inte vill ha för "lång" för den kan ju aldrig komma in helt och hollet men grova kukar e ju en annan sak, skulle gärna se på ( ja utan att själv delta)när en tjej för in en grov stav i sig. typ 24-25 cm i omkrets nått... skulle vara så upphettsande att se på. men man får väl leta rätt på nån porr film om man vill se de för irl e väl bara att glömma.... men hoppet e de sista man ger upp ;)

• Anonym (tjej)
    lollisen skrev 2007-05-29 14:34:26 följande:
    Men det ÄR väl Jonah falco som Pomeransen har som presbild?
    Är det????Fyyyy, då kallar jag honom för sjukligt intresserad av Jonah Falcon!!Fixerad skulle man kunna säga isåfall
  • lollisen

Tjaaa, det är väl ingen helmighet att Pomeransen är väldigt intresserad av storleken på penisar va? Undrar vartifrån nyfikenheten kommer?

• Agni
    Anonym (Love BIG!!) skrev 2007-05-29 22:06:30 följande:
    Agni:Hmm fladdriga där nere? Vet du inte att en slida är tänjbar och anpassningsbar? Du har ju fött barn, inte är du lika stor där nere nu som du var när barnet passerade eller? Nää, tänkte väl det. Jag älskar stora kukar, inte för att jag är slapp utan för att jag vill att det ska kännas ordentligt.. Visst kan det göra ont men då får vi använda glidmedel. Sextokig: Go GIRL!

Vem sa att jag inte gillar stora kukar?

Jaa får man inte ont av 25 centimetrar och grova som Cola burkar så ska man nog tänka över sina muskler där nere

Lovas mamma
  • Anonym (Love BIG!!)

Alla muskler är tänjbara agni...

• Anonym

allvarligt..jag tror att storleken inte ha betydelse...det handlar om så mkt mer än att bara föra in den...men förspel uppfatta jag att många killar är dåliga på...

• cruZZe

All muskler är töjbara = sant, men till en viss gräns.
    Ett gumiband är töjbart = sant, men också till en viss gräns.

Vare sig man leker med en gummisnodd eller i detta fallet en vagina och töjer den tillräckligt mycket och ofta återgår den mindre och mindre till sin ursprungliga form. Kallas fysik och både muskler och gummiband (som exempel) tål elastisk deformation väldigt bra. Dock skulle jag vilja hävda att när man börjar föra in 23cm grova föremål (eller däromkring) lite titt som tätt så blir det till slut plastisk deformation. Musklerna återgår alltså inte längre till ursprungsstorlek.

Nu tillbaka till tråden lite

Det finns bevisligen de som får in oerhört stora objekt i sina muttor (sök på nätet). Men se gärna hur de ser ut mellan benen också, läg mysfaktor på dessa tjejer/kvinnor.

Kukstorlek kan debatteras i oändlighet men faktum är att en extremt liten procent av jordens befolkning har kukar på över 20cm i längd. Nu orkar jag inte sätta mig och räkna på antalet män mellan 18 och 50 i Sverige och få fram antalet som troligtvis har över 20cm. Men bara lite snabb tankegång gör att man kan räkna ut med tummen och pekfingret att så gott som alla florerar på FL. Om vi då funderar en liten stund över sannolikheten för det så upptäcker vi snart att det knappast är troligt.

Jag säger inte att det inte finns kukar på låt säga 25-30cm långa men de borde enligt statistik (statistik ljuger inte) vara så sällsynta så max en av dem borde finnas i detta land. Om vi då tar grovleken som diskuterades vilket var 21cm och är ännu mer sällsynt så finner jag det helt otroligt att någon är skulle träffat på fler än en sådan, om ens en. Jag har sett en beskärd del av porr i mina dagar, jag har duschat på offentliga ställen många ggr. Man kan kanske säga att jag totalt sett flera tusen kukar. Man har sett allt från djävligt stora till djävligt små, men jag har ALDRIG sett någonting som är exempelvis 30cm långt och/eller 21cm grovt. Jag har dock sett kvinnor (obskyra länkar på nätet) som får i sig allt från 2-3 händer till 2L petflaskor.

Vad vill jag ha sagt med detta långrandiga inlägg? Jo helt enkelt att enorma kukar finns men dom är så sällsynta att det är uteslutet att så många i denna tråd har varit med om dem.

Mvh. Magnus som är utrustad någon mm över medel och utan penisavund el dyl.

• Anonym (Love BIG!!)

Så länge man övar sina muskler så är det inget problem...

Svar på tråden de "största"