de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
pomeransen: ja, det är faktiskt viktigt för mig att inte bli kallad lögnare. Men du fortsätter med det. Det är inte så roligt.
Om jag skulle skryta med det skulle jag inte vara anonym.
Anonym (g) skrev 2007-05-28 17:30:50 följande:
20 sm mäter min sambos! Den passar perfekt och sexet är underbart
*20 cm naturligtvis
pomeransen: klarar ifrågasattheten men inte att bli kallad lögnare.
Och du, jag är inte lite gullig. Jag är det gulligaste som går omkring i ett par skor =)
Lite lustigt, erat "gräl" En säger att det finns ölburksstorlek o den andre säger att det inte finns...
Ursäkta men, hur f**n kan nån veta att det INTE finns en så grov kuk?? Oavsett om (g) talar sanning eller ej. Har du pomeransen gått o tittat i byxorna på varenda kille här i världen??
En cola-burk är 22cm i omkrets... Sätt det på en kuk som 34cm lång... det är 3 cola-burkar på på varann...Ser inte helt orealistiskt ut... Hade den varit smalare skulle det rätt underligt ut
nu pratar jag om att läng ihop m grovlek såg realistiskt ut. Iövrigt såg det groteskt stort ut
Men herregud, vem som helst kunde ju igår se med blotta ögat att k*karna på 5:an var gigantiska och mätte långt över medelmåttet för en snopp! För guds skull, de hade ju större hängandes än andra har i normalstort stånd och för att inte snacka om hur det såg ut i tighta byxor
! Kan man sitta och runka med händerna ovanpå vandranda så han man min själv och dag en rejäl balle punkt slut! Sen om den mäter 27 cm eller 34 är ju av mindre betydlese eg men att det finns dem som har större k*k än 25 cm vid stånd är helt uppenbar för mig, dock ovanligt! Men herre j-av i vilket fall!
Häxan Jia
Nja, nu du är ovarsam med sanningen. Ingen har förnekat att det faktiskt existerar kukar som är 25 cm och längre. Det som pomeransen (och jag) påpekar är att det är osannolikt för att inte säga omöjligt att så stor andel av FL-forumets skribenter har sambos med så stora organ. Som jag har skrivit i flera av kukmätartrådarna så ser man här en 60% andel av kukar som enligt _all_ tillgänglig statistik skall finnas på ca 1% av den manliga befolkningen. Det är det och inget annat som är osannolikt.
En omkrets som en ölburk är en helt annan sak. Någon skrev här ovan att en ölburksomkrets skulle vara rimlig på en 34 cm kuk men sanningen är ju den att inte ens 34 cm kuken i fråga har den omretsen om man nu ändå skall tro på vad han hävdar. Så medan det utan tvekan är statisktiskt sannolikt att en eller ett par av forumets skribeneter faktiskt har 25 cm kuk så hävdar jag fortfarande bestämt att någon ölburksomkrets finns det ingen som har. Såvida han inte lider av någon forma av sjukdom som deformerar kuken förstås.
Notera gärna också att inte en enda man (utom ett mycket tveksam skribent) själv har hävdat att han har en sådan kuk. Det är alltid en kvinna som påstår att hennes respektive har det. Om 60% av alla Fl kvinnor har sambos med +21cm så borde ju 60% av männen som skriver här också ha det, eller?