de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
man fick ju inte beivsat exakt hur stora de var heller, men så har jag aldrig sagt att det är omöjligt, men jävligt ovanligt
Ser inte nöjet i en stor kuk ärligt talat.
Okej om den är normallängd och tjockare, det kan jag ta, men en lång som inte ens får plats? Vad är nöjet?
Hade en kk förut med en enorm slang mellan benen, och han fick inte ens plats hela i mig, han tyckte också det var frustrerande att inte kunna få in hela.
Tacka vet jag en av normallängd och tjocklek.
Det finns vampyrer. Det har jag sett i en film på TV.
Jag såg inte på tv ikväll, var det bra?
Idag regnar det och mitt ex har fortfarande en kuk som är grov som en ölburk.
Så du menar att det fortfarande inte finns de män med stora k*kar? *asg*
Nej nej, de har säkert retuscherat (stavning?) det i efterhand för att sprida falsk propaganda om att det skulle finnas de män som är välhängda..
Rejäla doningar på tv igår
Synd bara att man inte fick se dem i stånd... Jag ville ju seeee *hihi*
Såg också den igår, tittade faktiskt på den tillsamans med min pojkvän...
Kan ju stolt säga att min har en 24cm i hårt tillstånd! Perfekt på alla sätt och vis! *I just love it*
Nu har jag också sett dokumentären (tack Pirate Bay!). Nu vill jag veta exakt vad i den som talar emot det jag har påstått.
Om man ser på de statistiska fakta som lades fram i början var de i stort sett rätt (de uppgav ett medelintervall på 13-18 cm), även om man kan ha synpunkter på att de uteslutande baserades på Kinsey. Men det är bara en marginell anmärkning. Jag ska snart klaga på annat.
Först var det två "vanliga killar", Dan och Lennie, som hade 22 cm respektive 20 cm. Det här var den trovärdiga delen av dokumentären, där både glädjeämnen och svårigheter beskrevs. Det finns ingen anledning att betvivla de uppgifter som förekom där.
Sedan var det förstås Jonah Falcons tur. Jag är lite glad att jag tittade på den här dokumentären, för den gjorde mig bara mer övertygad om att karln bluffar. Han uppger sig ha en slak kuk på 23 cm och en erigerad på 34 cm med 20 cm omkrets.
Det förekom klipp där han visade sin slake, och jag frös bilden där det syntes tydligt hur långt ner på låret den gick. När jag mätte på mig själv var det exakta avståndet till den punkten 17 cm, och jag är ungefär 10 cm längre än JF (senare i programmet berättade han att han är 1,75 m). Detta bekräftades också av den mätning som gjordes i ett annat filmklipp, där den sträckta längden av hans slaka penis (han "höll fast" den mellan låren och mätte liggande på rygg) med början av måttbandet en bit ovanför penisroten) var 20 cm.
En felaktigt utförd mätning gav alltså ett kortare slakt mått än han hävdar. Kan man då ta för givet att han talar sanning om sitt stånd? Jag är i alla fall inte beredd att göra det.
Mannen som hette Steed påstod sig ha ett stånd på 33 cm. Storleken på hans slake gav inget stöd åt den uppgiften, och erigerad fick man bara se den "pixlad". Det förekom dock ett par kukringar av stål som han satte runt både pung och kuk vars omkrets man av omgivande föremål kunde uppskatta till 16-17 cm, så det enda man kan säga är att det räckte för att omsluta hela paketet.
Den brittiske porrstjärnan Omar Williams därnäst. 28 cm var hans uppgivna mått. Man fick se en slak som inte alls skvallrade om de dimensionerna, och det gjordes en avgjutning av hans kuk som definitivt INTE var 28 cm.
Det intressanta var vad han berättade om porrinspelningar: att man valde vinklar där kukstorleken blev tydligare, att många kvinnliga porrskådisar är småväxta, att det handlar om att avbilda fantasier.
Alltså: det fanns ingenting i den här dokumentären som bekräftade att penisar över 20 cm är vanliga eller att penisar över 25 cm är ett faktum. Jag tror att Dan och Lennie var på riktigt, men Jonah Falcon och Omar Williams bluffar uppenbarligen, Steed gör det förmodligen. Så det här var bara vatten på min kvarn.