• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (Killen)

Tjejen & jag har en dildo som vi brukar busa med den är 33cm lång och 24-25 cm i omkrets. Längden finns inte en möjlighet att hon kan ta, men omkretsen går bra. Har även fistat henne.

Har hört från andra att de kan få in en 1,5 liters petflaska och det går säkert om man lägger ner en del tid. Men men...

Mitt don är förövrigt 18 cm långt och 16-17 cm i omkrets. Måtten är satta som dom är eftersom det är svårt att vara kåt och hålla ståndet i ett mätögonblick. 18cm är det hon behöver för att bli bottnad. Längre behövs inte. Hon har varit med en som haft 23cm men den hade inte kunnat kommit in med hela. Vad ska man med det till då? För mig är ju de sista centimetrarna de skönaste när man får kroppskänning.

Kan säga att 25cm är groteskt stort. Skulle kunna utlova att jag ska hoppa på knäna till Haparanda om det är någon som har så grov. Det är som en kaffetermos.

• Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-28 18:46:38 följande:
    Häxan JiaNja, nu du är ovarsam med sanningen. Ingen har förnekat att det faktiskt existerar kukar som är 25 cm och längre. Det som pomeransen (och jag) påpekar är att det är osannolikt för att inte säga omöjligt att så stor andel av FL-forumets skribenter har sambos med så stora organ. Som jag har skrivit i flera av kukmätartrådarna så ser man här en 60% andel av kukar som enligt _all_ tillgänglig statistik skall finnas på ca 1% av den manliga befolkningen. Det är det och inget annat som är osannolikt. En omkrets som en ölburk är en helt annan sak. Någon skrev här ovan att en ölburksomkrets skulle vara rimlig på en 34 cm kuk men sanningen är ju den att inte ens 34 cm kuken i fråga har den omretsen om man nu ändå skall tro på vad han hävdar. Så medan det utan tvekan är statisktiskt sannolikt att en eller ett par av forumets skribeneter faktiskt har 25 cm kuk så hävdar jag fortfarande bestämt att någon ölburksomkrets finns det ingen som har. Såvida han inte lider av någon forma av sjukdom som deformerar kuken förstås.Notera gärna också att inte en enda man (utom ett mycket tveksam skribent) själv har hävdat att han har en sådan kuk. Det är alltid en kvinna som påstår att hennes respektive har det. Om 60% av alla Fl kvinnor har sambos med +21cm så borde ju 60% av männen som skriver här också ha det, eller?
    Jag erkänner, det var lite ovarsamt... Tvivlar vore ett bättre ord att använda kanske

Om 60% av FL kvinnor hävdar att deras män har större snoppar än det statistika medlet, hur många % utgör då dessa FL kvinnor av sveriges befolkning???? För jag antar att vi tala om de få hundra som kanske röstat på en omröstning här eller skrivit något inlägg i en snopptråd? Iaf så tordes inte dessa få kvinnor utgöra så stor % av helva sveriges kvinnor misstänker iag jag som inte är ett dugg bra på matematik.

Visst kan en del måttat med ögonen och kanske överdimisionerat storleken något, andra kanske minskat den något med ögonmåttet, så de där jämnar nog ut sig tror jag.

Kollade just hur det kändes att hålla i en ölburk, en 500ml Sofiero, iaf jag har stött på två så tjocka snoppar, den ena var nästan helt jämntjock från rot till topp och den andra var smalare mot toppen och ollon.... Men som sagt de är ju bara mina erfarenheter och ingen statestik direkt, personlig erfarenhet... Just för att jag har den så tvivlar inte jag heller när andra kvinnor eller män säger sig har varit eller innehar en si och så stor snopp.

Om männen till de 60% av kvinnorna som menar att deras män har 21+ i snoppstorlek hänger här så borde de rimligtsvis kunna kommentera de hela eller erkänna färg. Om deras män skulle vara här så kanske 60% av dom skulle ha 21 + i penisstorlek. Men nu verkar ju majoriteten här vara kvinnor, så vi får väl komma på ett bra sätt att få hit deras karlar till att dementera uppgifterna då, så vi får fram sanningen här.

En omröstning kanske borde göras, så kan ju någon med mattehjärna räkna statestik på det sen. Jag gör de inte för jag skulle aldrig kunna räkna ut det, men jag gör gärna själva omröstningen

Känner att jag dravlar nu så jag avbryter här för stunden iaf

Ha de gott
    *Jag har en trasig toadörr, vad har du?*
  • mirrebusan

exet har en på 28cm så de blir nog de största...lite för stort tycker jag..lagom e bäst

• Anonym (sextokig)

En knytnäve!!
    Testat en gång..

• Anonym (sextokig)
    Anonym (Love BIG!!) skrev 2007-05-29 14:23:50 följande:
    Jag älskar stora kukar! Min myskompis har en som är så grov och lång men framförallt grov så det känns som han penetrerar hela mej.. kanske inte låter så skönt, men kan garantera att det är det. Jag skulle ALDRIG va med någon som har liten. Har du en gång provat stora.. ;)

Helt sant..

desto större desto bättre..

Småpittar är inget att ha.

• Anonym (Love BIG!!)

Agni:

Hmm fladdriga där nere? Vet du inte att en slida är tänjbar och anpassningsbar? Du har ju fött barn, inte är du lika stor där nere nu som du var när barnet passerade eller? Nää, tänkte väl det.

Jag älskar stora kukar, inte för att jag är slapp utan för att jag vill att det ska kännas ordentligt.. Visst kan det göra ont men då får vi använda glidmedel.

Sextokig: Go GIRL!

• Anonym (Love BIG!!)

Föressten så är smärta bara en högre grad av njutning.

• Häxan Jia
    Anonym (Love BIG!!) skrev 2007-05-29 22:07:42 följande:
    Föressten så är smärta bara en högre grad av njutning.
    Sådär brukar jag säga ofta... fast jag säger att smärta är bara en högre form av njutning
    *Jag har en trasig toadörr, vad har du?*
  • Anonym (Love BIG!!)

Häxan Jia: Men visst är det så.. :)

Svar på tråden de "största"