de "största"
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)
Tjejen & jag har en dildo som vi brukar busa med den är 33cm lång och 24-25 cm i omkrets. Längden finns inte en möjlighet att hon kan ta, men omkretsen går bra. Har även fistat henne.
Har hört från andra att de kan få in en 1,5 liters petflaska och det går säkert om man lägger ner en del tid. Men men...
Mitt don är förövrigt 18 cm långt och 16-17 cm i omkrets. Måtten är satta som dom är eftersom det är svårt att vara kåt och hålla ståndet i ett mätögonblick. 18cm är det hon behöver för att bli bottnad. Längre behövs inte. Hon har varit med en som haft 23cm men den hade inte kunnat kommit in med hela. Vad ska man med det till då? För mig är ju de sista centimetrarna de skönaste när man får kroppskänning.
Kan säga att 25cm är groteskt stort. Skulle kunna utlova att jag ska hoppa på knäna till Haparanda om det är någon som har så grov. Det är som en kaffetermos.
Hehe vilken kul tråd
exet har en på 28cm så de blir nog de största...lite för stort tycker jag..lagom e bäst
En knytnäve!!
Testat en gång..
Helt sant..
desto större desto bättre..
Småpittar är inget att ha.
Agni:
Hmm fladdriga där nere? Vet du inte att en slida är tänjbar och anpassningsbar? Du har ju fött barn, inte är du lika stor där nere nu som du var när barnet passerade eller? Nää, tänkte väl det.
Jag älskar stora kukar, inte för att jag är slapp utan för att jag vill att det ska kännas ordentligt.. Visst kan det göra ont men då får vi använda glidmedel.
Sextokig: Go GIRL!
Föressten så är smärta bara en högre grad av njutning.
Häxan Jia: Men visst är det så.. :)