• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (g)

pomeransen grattis?

Men det spelar ingen roll. Jag har fortfarande mätt mitt ex kuk och jag vet fortfarande att den är grov som en ölburk.

• pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 15:45:47 följande:

Jag har fortfarande mätt mitt ex kuk och jag vet fortfarande att den är grov som en ölburk.
    Ja just det.
  • Anonym (g)

Skönt att du inte ifrågasätter utan accepterar.

• pomeransen

Anonym (g) skrev 2007-05-28 15:52:28 följande:

Skönt att du inte ifrågasätter utan accepterar.
    Om den övertygelsen är viktig för dig är jag beredd att låta dig ha den. Den var 21 cm i omkrets! Det var den!

Min pappa är polis.
  • Anonym (man)

Anonym (g) skrev 2007-05-28 15:45:47 följande:

pomeransen grattis?Men det spelar ingen roll. Jag har fortfarande mätt mitt ex kuk och jag vet fortfarande att den är grov som en ölburk.
    Vilken typ av ölburk pratar vi om egentligen. Ser den ut som en Red Bull burk eller är det en vanlig standardölburk?
  • MrsNelson

det största jag stoppat in är en rabbit, och den är för stor, gör nästan ont...

• Häxan Jia
    turgut skrev 2007-05-28 01:41:55 följande:
    Det finns vampyrer. Det har jag sett i en film på TV.
    Viss skillnad finns även om du inte har celler nog i huvidet till att begripa det. Detta var ingen Hollywood film utan en dokumentär....
    *Jag har en trasig toadörr, vad har du?*
  • Anonym (man)

Häxan Jia skrev 2007-05-28 16:08:09 följande:

Detta var ingen Hollywood film utan en dokumentär....
    Fick du ovedersägliga fakta i denna "dokumentär" som visade att Jonah Falcon har en kuk som är 34 cm i styvt tillstånd, eller menar du att bara för att det visas en "dokumentär" på femman så måste allt som påstås i den vara sant? Säga vad man vill om Janne Josefsson men en sådan slapp(!) bevisning hade han aldrig gått med på i något av sina reportage. Den enda mätning som hjordes visade att hans kuk var lite drygt 20 cm när han drog ut den. Faktum kvarstår dessutom att inte ens Jonah Falcon påstår (dvs helt utan att blanda in det riktiga måttet) att hans kuk är grov som en ölburk...
  • Anonym (man)

Anonym (man) skrev 2007-05-28 16:16:05 följande:

Den enda mätning som hjordes
    hjordes!!! Herregud. Jag ber om ursäkt.
  • Häxan Jia
    Anonym (man) skrev 2007-05-28 16:16:05 följande:
    Häxan Jia skrev 2007-05-28 16:08:09 följande: Fick du ovedersägliga fakta i denna "dokumentär" som visade att Jonah Falcon har en kuk som är 34 cm i styvt tillstånd, eller menar du att bara för att det visas en "dokumentär" på femman så måste allt som påstås i den vara sant? Säga vad man vill om Janne Josefsson men en sådan slapp(!) bevisning hade han aldrig gått med på i något av sina reportage. Den enda mätning som hjordes visade att hans kuk var lite drygt 20 cm när han drog ut den. Faktum kvarstår dessutom att inte ens Jonah Falcon påstår (dvs helt utan att blanda in det riktiga måttet) att hans kuk är grov som en ölburk...
    De enda dokumentären visade/bevisade är att det finns modell större snoppar, vilket inte verkar fastna hos vissa som hänger i denna tråden.

Hur stor Falcons kuk är skiter jag väl egentligen i, det är bara tröttsamt att försöka förklara gång på gång att det finns större snoppar. Istället blir flera anklagade för att vara rena lögnare så fort de nämner en snopp som är större än vad medlet är enligt statisktiska undersökningar. Nu är jag bara en enda person och jag har sett få snoppar i mitt liv som är kortare än 17 cm vid stånd och bara någon enstaka som är mindre än 15 cm och då snackar vi ändå om iaf minst 100 snoppar här....

Detta gör det tröttsamt när de bara käbblas statestik. Kuken jag lever med nu är förövrigt 23 cm långt och i min mening normal tjock, men tydligen enlig statestiken modell grövre då...

Jag säger inte att de alltid är lätt och enkelt med stora snoppar och det tror jag inte många gör heller, men jag blev inte rädd över min sambos storlek av den enkla anledningen att det för mig inte var något konstigt...
    *Jag har en trasig toadörr, vad har du?*
Svar på tråden de "största"