• plast killen

de "största"

hur stor e den "största "kuk eller annat tillhygge (stav eller annat stort)vi fört in i musen???? imponerande hur stora saker en tjej kan ta emot...... och upphetsande åxå ju ;)

• Svar på tråden de "största"
  • Anonym (;))

Ser man på en porrfilm med storväxta killar så tenderar de i vissa scener att se väldigt små ut när de kommer in i tjejen. Det är inte så att de tjejerna är smällfeta men hur kan det komma sig att det är en jätte i ena scenen för att i en annan vinkel så ganska liten ut? (åtminstone från blilden innan).

• Anonym (;))

Det finns ju filmer där en man stoppar in sitt huvud i tjejen. Sett ett par med dålig kvalitet. Jag gissar på att de fuskar en hel del, jag menar det kostar ju inte så mkt att spränga en stad på film om man säger så.

• Anonym

Alla porrfilmstjejer är småväxta(150-160 långa)så därför kan en kuk på 18-20 cm se väldigt stor ut mot deras kroppar och små fittor.

• Anonym (man)

Anonym (;)) skrev 2007-05-31 13:38:51 följande:

Det finns ju filmer där en man stoppar in sitt huvud i tjejen. Sett ett par med dålig kvalitet.
    Du kan omöjligt tro på det?!
  • Agni
    cruZZe skrev 2007-05-31 08:40:45 följande:
    All muskler är töjbara = sant, men till en viss gräns.Ett gumiband är töjbart = sant, men också till en viss gräns. Vare sig man leker med en gummisnodd eller i detta fallet en vagina och töjer den tillräckligt mycket och ofta återgår den mindre och mindre till sin ursprungliga form. Kallas fysik och både muskler och gummiband (som exempel) tål elastisk deformation väldigt bra. Dock skulle jag vilja hävda att när man börjar föra in 23cm grova föremål (eller däromkring) lite titt som tätt så blir det till slut plastisk deformation. Musklerna återgår alltså inte längre till ursprungsstorlek. Nu tillbaka till tråden lite Det finns bevisligen de som får in oerhört stora objekt i sina muttor (sök på nätet). Men se gärna hur de ser ut mellan benen också, läg mysfaktor på dessa tjejer/kvinnor. Kukstorlek kan debatteras i oändlighet men faktum är att en extremt liten procent av jordens befolkning har kukar på över 20cm i längd. Nu orkar jag inte sätta mig och räkna på antalet män mellan 18 och 50 i Sverige och få fram antalet som troligtvis har över 20cm. Men bara lite snabb tankegång gör att man kan räkna ut med tummen och pekfingret att så gott som alla florerar på FL. Om vi då funderar en liten stund över sannolikheten för det så upptäcker vi snart att det knappast är troligt.Jag säger inte att det inte finns kukar på låt säga 25-30cm långa men de borde enligt statistik (statistik ljuger inte) vara så sällsynta så max en av dem borde finnas i detta land. Om vi då tar grovleken som diskuterades vilket var 21cm och är ännu mer sällsynt så finner jag det helt otroligt att någon är skulle träffat på fler än en sådan, om ens en. Jag har sett en beskärd del av porr i mina dagar, jag har duschat på offentliga ställen många ggr. Man kan kanske säga att jag totalt sett flera tusen kukar. Man har sett allt från djävligt stora till djävligt små, men jag har ALDRIG sett någonting som är exempelvis 30cm långt och/eller 21cm grovt. Jag har dock sett kvinnor (obskyra länkar på nätet) som får i sig allt från 2-3 händer till 2L petflaskor.Vad vill jag ha sagt med detta långrandiga inlägg? Jo helt enkelt att enorma kukar finns men dom är så sällsynta att det är uteslutet att så många i denna tråd har varit med om dem.Mvh. Magnus som är utrustad någon mm över medel och utan penisavund el dyl.
    HALLELUJA!!! Nån med hjärnkapacitet nog att det är värt att läsa inlägget wiiiii
    Lovas mamma
  • Anonym (hihi)

Man kan träna sig större. Jag fick inte in en hand förr, nu går det precis (urskönt) men inte blir jag slappare för det!!! Killen kan ta ut handen för att strax efter stoppa in kuken och den känns som vanligt. Man är rätt så anpassningsbar där nere...

Sen ska man väl inte tro på allt man ser på film va???!!!

• Häxan Jia

Man blir inte slapp för att man har som vana att föra in större saker i slidan....

Den är töjbar även om man stoppar in en cola burk (ser ingen poäng med det, men sånt e upp till var och en) Iaf så drar slidan tillbaka sig. Om den inte gjorde det så skulle alla kvinnor som fött barn vaginalt vara förslappade i fittan resten av livet och de är dom knappast.

För övrigt så kan man precis som med kroppens alla andra muskler även träna slidan. Vilket många gör efter de fött barn. Personligen så anser jag att alla borde göra det oavsett om de fått barn, tänker få barn eller aldrig vill ha barn.

Att träna slidan regelbundet med knip-kulor hjälper till att förebygga inkontinens i framtiden. Samtidigt så hjälper en vältränad slida många tjejer till att kunna få orgasm eller lättare kunna få orgasm. Det som är tränade eller av naturen har bra muskelatur kan ju träna med geisha kulor istället, de är mindre och tyngre och har inget snöre.

Nåja nu hamnade jag väldigt OT genom att prata om mindre föremål *sorry* TS 

*Dunka mig gul och blå*
  • cruZZe

Jia: Om du inte ser skillnaden mellan att föda låt oss säga 3st barn under ditt liv och att stoppa in 21cm grova saker några ggr i veckan så står jag stum av häpnad. Se mitt inlägg. All materia som klarar elastisk deformation vare sig det är muskler, gummiband etc har en gräns för när det övergår mer och mer till plastisk deformation. Exakt vart den gränsen går för slidmuskler vet jag inte men slidan är inte byggd för att klara dessa påfrestningar.

• trollkarl
    cruZZe skrev 2007-06-02 10:33:47 följande:
    Jia: Om du inte ser skillnaden mellan att föda låt oss säga 3st barn under ditt liv och att stoppa in 21cm grova saker några ggr i veckan så står jag stum av häpnad. Se mitt inlägg. All materia som klarar elastisk deformation vare sig det är muskler, gummiband etc har en gräns för när det övergår mer och mer till plastisk deformation. Exakt vart den gränsen går för slidmuskler vet jag inte men slidan är inte byggd för att klara dessa påfrestningar.
    ja eller hur, dags o landa med fötterna igen efter din tur uppe i det blå =)
  • Häxan Jia
    cruZZe skrev 2007-06-02 10:33:47 följande:
    Att föda skadar nog ett underliv mer än vad de gör att långsamt töja slidan så man kan få in större saker i den.... En förlossning är något man måste gå igenom om man bestämt sig för att föda vaginalt och ingen kan vara hundra innan på hur tjockt huvudet är. Barns huvud brukar väl ligga något större än 21cm cola burk tex.

För övrigt så undrar jag hur du vet vad varje kvinnas gräns i töjbarhet går??? Mig veterligen är vi olika

Missade den viktigaste biten av inlägget gjorde du också som handlade om hur man tränar underlivet, både när de blivit töjt av barnafödande och annat men även kan tränas ändå

Mer vältränade slidmuskelaturer till folket
    *Dunka mig gul och blå*
Svar på tråden de "största"