• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 17:29:08 följande:
    destiny391Du kanske e stolt svensk.. men vad får dig att välja en man som inte alls ser ut som dig?? Jag kommer aldrig kunna förstå det.. jag menar.. du ser ju killens yttre nästan alltid innan du känner han som person...Du behöver inte bli upprörd.. jag bara undrar
    Hon är väl inte kär i sig själv, så varför sa hon vara med nån som ser ut som henne?
  • Prisssan

Håller fullständigt med! Tramsigt.

Mary Lo skrev 2007-05-16 17:40:22 följande:
    Ibland önskar jag nästan att jag kunde få stöta på en intelligent och beläst rasbiologist med en massa tuffa argument. Men nu har vi hamnat på en nivå där "det är självklart att man kan se vem som är från Norden och inte" och en masa jidder och blå ögon hit och dit. Gäsp.
    Lycka är ett val..
  • Mary Lo

Så märkligt att de flesta jag stöter på här på FL med åsikter om att Bevara Den Germanska Rasen osv - är själva jävligt mediokra människor. Typ genomsnitts-IQ och råttfärgat hår. Det känns ju föga imponerande.

Var är alla ståtliga arier med Kalles Kaviar-blont hår och fantastisk fysik? Vart samlas alla dessa enastående Västerlänningar (eller Nordbor som det heer påd en här tråden)? Jag letar och letar men hittar ingenting.

Mucósus orificium.
  • oOMayaOo

Smurfan

Nu vet jag inte om du har en kille, eller tjej för den delen, men väljer du patners efter ursprung? Är det det första du kollar efter? En manlig version av dig själv?

• Smurfan28

Mary Lo

ser inte du skillnad på en turk och en neger och en svensk??? öh...

• Smurfan28

oOMayaOo

Jag är INTE lesbisk nej..

• Prisssan

De är intellegenta nog att förstå, att vi alla är människor oavsett hur vi ser ut. Och att man inte väljer vänner/partners efter hur lika de är en själv, utan hur de passar ihop med en!

Finns ingen perfekt människa, varken vit eller svart.

Lycka är ett val..
  • Giz the wiz

haha väntar fortfarande..... på att du som uppenbart annser dej se skillnad på ursprung ska tala om vilket land jag är från

Smurfan28 skrev 2007-05-16 17:45:11 följande:
    Mary Loser inte du skillnad på en turk och en neger och en svensk??? öh...
  • Bibob

helt sjukt att det finns människor som fortfarande pratar om "rasblandning" blan människor, trodde det var konstanterat sen länge att människan bara är en ras!!
    Sen om man disskuterar huruvida om vad man tycker olika blandningar mellan olika etniska bakgrunder är en annan sak.
    Själv anser jag det som pos , min son har sin andra hälft från chile. han kommer få ett mkt rikt och kulturellt liv på många sätt i jämförelse med många då även hans morfar är från egypten..

• oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 17:46:44 följande:
    oOMayaOoJag är INTE lesbisk nej..
    Väljer du patners efter ursprung? Är det det första du kollar efter? En manlig version av dig själv?
Svar på tråden "blanda raser"??