• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • olpansfamilj

själv en rasblandning från nordiska länderna och det har inte alltid varit lätt!!! Jag känner mig inte hundra procent nånting....=(

Vet flera som mår dåligt av att vara "blandrasbarn" men det är pga alla andra människor....

Jag har en vänninna som är halv asiat och hon mår skit ofta...hon är jätte söt, men har så dålig självkänsla.....pga andras åsikter och hon sa att det är jobbigt att bli presenterad för svärföräldrar mm pga rädsla.....alla vill inte ha blandrasbarnbarn säger......=(

• Smurfan28

Destiny

Jag kan väl se det lite så.. men man e tydligen dum i huvet då eller???

• Mary Lo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:00:37 följande:
    DestinyJag kan väl se det lite så.. men man e tydligen dum i huvet då eller???
    Nej, det finns självklart intelligenta och verbalt begåvade rasister.
    Mucósus orificium.
  • blommanigbg

Finns alltså inga "rasblandningar"..... I modern tid...

• destiny391

jag sager inte att du ar dum i huvet, undrade bara om du ser dig som rasist..
    vill inte doma nan jag inte kanner..

• destiny391

oj, maste citera mig sjalv, va passande :)

destiny391 skrev 2007-05-16 18:02:26 följande:
    jag sager inte att du ar dum i huvet, undrade bara om du ser dig som rasist..vill inte doma nan jag inte kanner..
  • oOMayaOo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 18:00:37 följande:
    DestinyJag kan väl se det lite så.. men man e tydligen dum i huvet då eller???
    Nej, bara outbildad. Läs en bok, res nånstans längre bort än Kos så ganse du lär dig nåt.
  • Smurfan28

Destiny

Japp jag måste väl kalla mig det till en liten del

• olpansfamilj

oOmayaOo sätt upp den där bilden jag prata om till dig...kommenterar man efter det så jaaa, suck, finns liksom ingen hjälp...

• Smurfan28

Outbildad??? öööh...
    jag har väl ögon att se med??

Svar på tråden "blanda raser"??