• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • oOMayaOo

Smurfan

Varför? Jo, kanske av samma andlednning som en mamma till en 2-åring anse svarar i en tråd som handlar om 2åringar.

• Prisssan

Okej... har jag inte märkt
    Sen åt andra sidan är jag inte sån som tänker på om folk är svenskar eller från nåt annat land.
    Jag intresserar mig om personen och inte vilket land hon/han är född i.

Lycka är ett val..
  • Åke

alexius

Den germanska rasen. Inte svenska.

• Giz the wiz

happ så jag är 1% med svensk kille som svarat? vad säger att jag inte är "icke svensk"

• Prisssan

Smurfan: Tror du alla utlänska är mörhyade eller mörhåriga förresten? Man kan inte se på alla vilket land de är ifrån!

Lycka är ett val..
  • Kristin24

??? raser...fy vad det låter illa. Ja blanda o mixa är aldrig fel...då kanske det blir ngt vettigt någon gång.

Go och glad Kexchoklad
  • Milito
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 17:03:33 följande:
    Cellisen För att jag märkt att det är så!
    Här har du en till med "blandras" barn, varför är det såå fel att blanda raser? Att det skulle vara för att den svenska rasen kommer att dö ut är ett dåligt argument och skratt retande.
  • Smurfan28

Kristin24:

Men då vetifan om vi kan kalla oss svenskar, finnar,turkar mm mm

• blommanigbg

Finns inget som heter den germanska rasen längre... Det tänkandet är gammalt o förlegat...

• prinsesstårtan

själv är jag en stolt blandras!!! 50 % svensk 50 % grek! så oavset vem jag parar mig med blir det fler bastarder! Men för er som är nyfikna så behöver ni inte slösa er dyrbara tid på att leta i mitt galleri. Min man är "en sån där svarting" !

Och jag kunde inte vara gladare, lyckligare eller stoltare över våran kärlek!

Svar på tråden "blanda raser"??