• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Smurfan28

Cellisen:

Japp.. både jag och min sambo har blåa ögon, brunt hår och är svenska

• Indah
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 17:23:11 följande:
    Cellisen:Joo.. men jag själv skulle ALDRIG skaffa barn med en som inte är lika som mig.. sen får väl ni göra som ni vill.. eller hur..
    Ursäkta om jag hoppar på dig för varje inlägg du skriver, vi har bara inte samma åsikter och därför blir det att jag skriver mycket till dig.

När du skriver lika som dig. Menar du då att du inte skulle skaffa barn med en som har 3 ben? Eller menar du att har människan inte två fettfyllda bröst (som vi kvinnor då har) så skaffar du inte barn med denne?
  • destiny391

fragar igen

smurfan:
    sa bara for att jag e tillsammans me en afrikan, betyder de att jag inte e stolt over att vara svensk?

• Prisssan

Okej... så du har valt din man utifrån det? Jag valde min man för jag kunde inte motstå honom och vi är fortfarande så kära

Se så olika man är!

Lycka är ett val..
  • Giz the wiz

hmmm ingen som vågade sej på en gissning

• Wagram

Ur genetisk synpunkt ar det positivt att skaffa barn med nagon som ar sa olik en sjalv som mojligt eftersom risken for att bada har samma defekta gener att fora over till sin avkomma minskar. Ur mansklig synpunkt ar man valdigt inskrankt om man kan tycka det ar fel att manniskor av olika "ras" som du uttrycker det skaffar barn.

• Johanna71

Kika in hos mig så får ni se hur lyckat det kan bli att "blanda raser" :) Både känslomässigt och utseendet.... Vi trivs som fisken i vårt blandförhållande.....!

• Mary Lo
    Smurfan28 skrev 2007-05-16 17:25:50 följande:
    Cellisen:Japp.. både jag och min sambo har blåa ögon, brunt hår och är svenska
    Gud vad märkligt det blir då, när det finns en himla masa blonda och blåögda som inte är från "Norden".....

Och jag som har föräldrar med kolsvart hår och har BRUNA ögon och är SVENSK rakt igenom!!! Vad ska jag ta vägen? Förvånad
    Mucósus orificium.
  • Smurfan28

destiny391

Du kanske e stolt svensk.. men vad får dig att välja en man som inte alls ser ut som dig?? Jag kommer aldrig kunna förstå det.. jag menar.. du ser ju killens yttre nästan alltid innan du känner han som person...
    Du behöver inte bli upprörd.. jag bara undrar

• Prisssan

Jag är också mörk och svensk. Min sambo är därimot utlänsk men de flesta tror att det är han som är svensk och inte jag!

Vilken konstig familj vi är.

Lycka är ett val..
Svar på tråden "blanda raser"??