• destiny391

"blanda raser"??

som nagon tidigare idag uttryckte sig sa fint:
    "Vad anser ni om rasblandning? är det rätt? vill bara veta eran åsikt och om ni har funderingar kring det ?"
    sa, me handen pa hjartat, va tycker folk om det har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:41:30:
    haha oopps.. nej jag menar faktiskt manniskor. maste bara papeka att de e inte mina ord!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-16 16:43:07:
    ok, pratar alltsa om manniskor, efter en diskussion tidigare idag i en trad, sa undrar jag hur folk tanker bara..

• Svar på tråden "blanda raser"??
  • Prisssan

Aha.. såg nu!

Ja då har jag ju redan gett mitt svar.

Lycka är ett val..
  • Powerwoman

Vad spelar det för roll, människan är ju en & samma, jag bryr mig inte för fem öre om vem folk väljer att leva med så länge allt funkar.

Däremot så kan det ju bli stora kulturkrockar, men det är ju en annan femma.

Mina egna barn har en utländsk pappa, och inte ser jag på dem som "blandraser", usch vilket hemskt ord...

• Jen s

vad spelar det för roll, djur människor eller vad det än är.tjej/tjej låt dom para sej eller bli kära om dom vill. ska vi förbjuda det nu oxå?

• Uddo

Åke:kan inte du utveckla ditt svar?

• Åke

Det känns som att jag har svarat på den här frågan förut...

Jag menar bara att jag vill att vi är rädda om våran ras, och inte kontaminerar den.

• Smurfan28

Synd att inte alla svenskar vill leva och skaffa barn med samma "ras" jag tycker det e synd att våra svenskar ska dö ut. men det är va jag tycker.. många som INTE tycker det på fl

• OMWF

Alla är fullkomligt medvetna om att det finns olika hundraser, eller hur? Då är det ju bara logiskt att det finns olika människoraser också. Människan är också ett djur. Och jag tycker att vi ska blanda på.

• blommanigbg

Min vovve är en blandras.. Goare o vackrare hund finns inte.. ;

• Maggis
    Åke skrev 2007-05-16 16:52:03 följande:
    Det känns som att jag har svarat på den här frågan förut...Jag menar bara att jag vill att vi är rädda om våran ras, och inte kontaminerar den.
    Kontaminerar? När man hör åsikter som dessa, känns en blandning mer som en räddning...
    //Maggis
Svar på tråden "blanda raser"??