• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • korven72

Hmm de enda män jag träffat som opererat bort förhuden har gjort det pga komplikationer. dv för trång förhud.

Hur många gör det för att dom ska va fräscha? hehe får nog starta en tråd om det... *s*

• MammatillMeja
    Hanna1984 skrev 2007-05-18 14:26:26 följande:
    kärnhuset; Olämpliga enligt dig eller?För det roliga är att om du pratar med sjukvården, då säger dom att man BÖR undvika det eftersom man inte VET ifall barnet kan ha allergie!!!!
    eeeh,ok..vad är iaf problemet,om du nu så gärna citerar sjukvården,så antar jag att du tycker de har rätt...
  • korven72

*har startat en tråd om manlig omskärelse*
    kolla i känsliga ämnen under kroppen...

• Meandyouforever

Min mamma såg till att jag fick hål i öronen när jag va typ 3 mån, är glad över det
    för jag skulle göra ett till här på senare dar & tyckte det gjorde förbannat jävla ont.
    Mina hål e kanon fina och varför inte ?

• Hanna1984

Meandyouforever; Precis. Det är otroligt vackert. Och nästan alla en mycket stor del av flickorna vill ha hål.

• mamma 86

Ja men borde man inte få va så stor så man får välja om man vill ha hål i örona eller inte?

• blommanigbg

mamma 86 skrev 2007-05-18 19:24:03 följande:

Ja men borde man inte få va så stor så man får välja om man vill ha hål i örona eller inte?
    Håller med...
  • miss chilli

Det här med att det är mindre vanligt med nickelallergi i andra länder har jag faktiskt aldrig hört innan. Har letat men inte hittat ngt om det. Hanna eftersom du instämde med detta påstående, har du ngn källa på det?? Är bara lite nyfiken då det säkert kan stämma, men det skulle vara intressant att läsa om det.

• Hanna1984

mamma86; Jag fick inte det och har alltid varit så himla nöjd. Herregud om inte hon skulle vilja ha hål så får hon väl ta bort dom. Inte mer med det.

Svar på tråden Hål i öronen?