• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • Hanna1984

frog leg; haha aa barn e roliga. :)

• mamma 86

Tror inte det är många som tar hål i sina barn öron när dom är fem månader så du får nog räkna med att det är fler som klagar än och berätta att dom gjort det!

vem som är dum i huvudet tycker vi nog lite olika om :)

• Hanna1984

mamma 86: jävligt många. hehe men dom väljer att ta det på mail pga att slippa sånna som du. faktiskt bara du som yttrat dig så förjävligt av alla här inne. men det handlar nog om att du e så ung o omogen! hehe

• mamma 86

Jasså, för du är sååå mycket äldre än mig!

• miss chilli

Man får nog räkna med kritik när man startar en sådan här tråd. Det här är väl ett av de ämnen som berör mest kan jag tänka mig.

Det är ju inte så konstigt att det blir lite kulturkrock här då du är van att man tar hål på sina små flickbebisar, medan de allra flesta med svenskt ursprung aldrig skulle kunna tänka sig det. Det är nog därför det inte är så många som faktiskt tycker att det är fint med en bebis med guldpluppar i öronen, jag i alla fall tycker inte att det passar på ett så litet barn.

• MammatillMeja

men alltså när man startar en tråd om nåt så provocerande som att göra hål i sin bebis öron för att det är sååå prinsesslikt får man fan tåla lite kritik!!!

• Gissella Star

I min familj gör vi det på alla flickor. Jag fick det när jag bara var 2 veckor gammal. I vissa länder kan man göra det direkt på BB faktiskt.

• miss chilli

Oj, kanske ska ta och lugna sig lite... Hanna, ta inte illa upp men du framstår faktiskt inte själv som så speciellt mogen då du tänker ta hål i din bebis öron därför att det "är fint" istället för att ta och läsa dig till vad som i värsta fall kan hända ditt barn.

Svar på tråden Hål i öronen?