• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • Hanna1984

misschilli. Nej, men det är skillnad hur folk yttrar sig. Så som du skrivit el alla andra har inte vart nåt illa. Ni har bara yttryckt era åsikter. Men när nån säger att alla inte borde skaffa barn och att ta hål är som att skära avf underlivet. Då är det lite annorlunda. Jag akn ta andras åsikter, men då åsikter. Inte sjuka påhopp. Men annars kan jag diskutera. :)

• Trollet85

Nej ser ingen mening med att göra hål på så små barn . Dom har ingen glädje av de . tror mest de är mammorna som vill att sina barn ska se fina ut .

• miss chilli

Gisella Star: japp, och sen åker dom hem med bebisen i famnen också.

• MammatillMeja

ÅTERIGEN,JAG SA ALDRIG ATT DET ÄR SAMMA SAK,.Jag ville bara visa att säga att det är kultur inte behöver betyda att det är så jäkla smart.

• Hanna1984

fortfarande så gör vi det i våra länder. Och i större delen av världen. Och det handlar inte bara om vackert uatn att det bara är så vi gör.

• Mori

Jag hade valt attvänta tills min dotter sjävl kan uttrycka en ösnkan efter hålen. Tror inte jag gått med på det då heller, hon finge nog vänta tills hon blev topnåring åtminstone. Själv har jag metallskrot i hela nyllet, som jag inte fick trycka dit innan jag blev myndig Sådär, nu fick du ännu en oönskad åsikt från en som inte piercad sitt spädbarn.

• Dävvil

Jag trodde bebisar kom med hål i öronen, blir ju liiite svårt att höra annars.

• MammatillMeja
    miss chilli skrev 2007-05-18 20:41:25 följande:
    Gisella Star: japp, och sen åker dom hem med bebisen i famnen också.
    !!
  • miss chilli

Hanna: Bra ..tyckte bara att det böjade hetta till lite väl mycket...

• mamma 86

Tycker det är konstigt att bara för att det är "kultur" i vissa länder så ska det vara okej och göra det. Även om alla i min släkt skulle ha tagit hål i öronen på sina barn eller vad det nu kan vara för något så skulle jag aldrig göra det. Speciellt inte för att jag skulle vilja att mitt barn såg ut som en prinsessa.

Svar på tråden Hål i öronen?