• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • miss chilli

Jag har 5 hål i mina öron som jag har kvar trots att jag tagit bort mina örhängen för 10 år sen. Skitfult verkligen .

• Hanna1984

har bara 2 hål.. ett i varje öra. Hade hela öronen, naveln, tungan, osv osv... inget syns. Men saker kanske läker på mig. Mina opreationsärr syns inte heller. Det kanske är individuellt.

• mamma 86

det är bara egoistiskt och ta hål i öronen på små barn. Enda anledningen att man vill göra det är för att man tycker det är så fint! Äh ska inte skriva något mer för då får jag väl en varning.

• mamma 86

föresten bara för att du inte fick välja om du skulle ha hål i öronen så måste du göra samma sak mot din egen dotter?

• Hanna1984

mamma 86; Ja, det är ju så. ALLA har OLIKA åsikter!

• Hanna1984

mamma 86; Hmm det e nog inte därför. Jag tycker att det är otroligt vackert. Dessutom ångrade jag aldrig mina hål. Och jag hade ett val att ta ut dom. Fattar du inte. Att ta hål är precis som att inte ta. Vill du ej ha ta ut vill du ha sätt dit.

• mamma 86

Ja precis du vill ta hål i din dotters öron för att det är så otroligt vackert. det är verkligen EGOISTISKT!

• mamma 86

Nej jag fattar verkligen inte. Kan du förklara för mig varför någon gör något sånt här mot ett stackars litet barn som inte har något och säga till om?

• Hanna1984

mamma 86; Men då är du egoistisk som inte tar. HAHA.
    om flest barn tjatar ändå om hål typ efter 2..

Svar på tråden Hål i öronen?