• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • m00nfl0wer
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 19:43:27 följande:
    Moonflower; Nej, Tyvärr..
    TYVÄRR??!! Så om det hade gått, så hade du gjot det? Fyf*n!
  • korven72

kan ni andra jämföra den siffran. Hanna nämner att ca 7/10 bebisar har hål i öronen där hon bor. Är det så hos er också? *nyfiken*

• Bellan85

Asså jag förstår det bara inte..
    Varför inte vänta tills dom är kring 6-7 år då dom kan säga själv om dom vill ha eller inte..
    På en bebis, nej verkligen inte.Det borde finnas en gräns på det, som det gör med piercings.

• Bellan85

Svart tulpan:
    Jag bor i Sundsvall så det är ganska stort här, men jag har inte sett det på några små bebisar.

• m00nfl0wer

svart tulpan skrev 2007-05-21 19:47:02 följande:

kan ni andra jämföra den siffran. Hanna nämner att ca 7/10 bebisar har hål i öronen där hon bor. Är det så hos er också? *nyfiken*
    Nej, har sett kanske.. öh.. 2 bebisar här. Och jag har bott här i hela mitt liv.
  • Hanna1984

Moonflower; Nej, verkligen inte!

• m00nfl0wer

Du skrev "tyvärr" vilket gav mig det intrycket av dig att du skulle ta flera hål på din bebis om du hade kunnat. Stackars.

Hål i öron är också piercings. Punkt slut.

• Hanna1984

Moonflower; ja, tänk vilka hemska mammor vi blattar är. Usch och fy.

• m00nfl0wer

Jag sade aldrig någonting om ditt ursprung. Eller gjorde jag det? Skiter fullständig i vart i världen du har ditt ursprung.

• Zixi

Hur som helst är jag chockad över att folk idag överhuvudtaget kan få för sig att göra onödiga ingrepp på sina barn, kan bara inte förstå varför.

Svar på tråden Hål i öronen?