• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • Gumlan

man ska aldrig ha guld i ett nytaget hål...

• 4barnsMom

Nej... Sonen har haft svår allergi och jag frågade den läkaren om hål i öronen på flickan... Hon har fått nu i sjuårspresent Inte tidigare...

Stolt Mamma till Samuel -97 Elin -00 Elias -06 & NovemberBebis i magen!!
  • Nussen

jag tycker de är fel å göra hål i öronen på ett så litet barn, då får den ju inte bestämma själv om den vill ha de eller ej, å vem vill se sitt barn plågas? jag kommer ihåg att de gjorde riktigt ont när jag gjorde de när jag var 7år men jag fick skylla mig själv, jag hade ju tjatat i ett halv år om att jag ville ha de jag tycker de e fel att göra de iaf! vänta till barnen kan säga själva om dom vill ha de!

• MicaelochMaria

Om man nu absolut tänker pracka på sin stackars unge hål i öronen under spädbarnstiden, varför tar man inte hål med kirurgiskt stål? Då slipper man ju nickelallergi? Man kan byta till guld när hålen läkt.

• MicaelochMaria

Men jag måste säga att det känns fruktansvärt fel, ser illa ut med en bebis med hål i öronen.

• Zixi

Men varför skulle man få för sig att göra hål i öronen på ett spädbarn?????

• Liljan77

hörru du hanna 1984:Detta med att vara dum i huvudet ska du enbart tala tyst om!!!
    Inte undra på att de finns dem som e emot invandrare.Du e ju ett typexempel till orsaken.

• Hanna1984

Liljan77; Jasså det säger du? Aldrig hört det innan. Jag är en som har bra karriär,pratar ren svenska och dessutom svensk medborgare. Räknas som svensk helt enkelt. Men tråden var inte till för dig och dina påhopp. Tråden gick så bra tills sånna som du kom. Grejen är den att det är klart att man blir arg när man hör sånt som du påstår. Min dotter har hål i örona och punkt o slut. Var dessutom på bvc och hon skrattade när jag berättade om denna hysteri. Det har funnits under alla år. Dessutom även bland svenskar faktiskt. Nu handlade tråden om nåt helt annat så lägg din dyrbara tid på något annat kul. Eftersom du verkade vara lite rasistisk såndär tragisk typ så kanske du borde gå till en tråd där det handlar om invandring o säga din åsikt. Tack för mig nu tar jag bort denna tråd. Svaren kommer ändå på min mail eftersom ingen pallar med detta.

• Hanna1984

Micaelo Maria; Ja, det är det man ska göra.

Svar på tråden Hål i öronen?