Hanna1984 skrev 2007-05-21 19:36:02 följande:
Pinkstar; Jag har hål över hela kroppen.. iförsig tagit bort det mesta men.. Det är ett örhänge som gtår igenom örat inte nån grej som går igenom alla. Så ja, dum får du nog vara isåfall. Vet du hur hiv smittar överhuvudtaget? Så du tror allvarligt talat att om jag får blod på huden av en hiv sjuk person så blir jag smittad. Och inte mer med det, tror du att det är skillnad ifall man är 0 el 10 år då? HIV kan ju vem som helst få. Så vad har åldern med det att göra.
men seriöst.. det är ett örhänge som skjuts igenom örat då kan de komma blod på själva pistolen, inte på örhänger, jag vet väl oxå att det är örhänget dom skjuter igenom!
Ja HIV smittas va blod eller andra kroppsvätskor, altså är det en person med hiv som tagit ett hål i örat och det kommer blodstänk på pistolen så kan det smitta till nästa som gör ett hår eftersom det blöder när man tar hål i örat och det blir ett öppet hål,menar bara att det är en välldigt onödig risk man tar, dessutom kommer ditt barn lättare få nickelallergi..men men det är din unge, men jag vägrar att gå med på attdet är ditt barn som skulle vilja detta, det är ju du som bestämmer att han ska ha det, altså är det ju DU som vill att hon ska ha det!