• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • MicaelochMaria

En sån här tråd blir ofta infekterad, tro mig jag gick helt på magkänsla när jag skrev detta, jag är inte ute efter att döma, eller att vara otrevlig. Men alla har rätt till en åsikt. Och jag tycker att hål i öronen på ett spädbarn är otroligt egocentriskt.

• m00nfl0wer

Bara så du vet så kommer det synas vart hon haft sina hål om hon en dag tar ut dom. Jag skulle bli skitarg.

• Hanna1984

MicaelochMaria; Men tråden var inte till för åsikter. Tråden var till för dom som gjort hål. Och det e jobbigt att dom inte ens kan svara här utan att behöver skicka ett mail istället.

• Hanna1984

Moonflower; syns inte på mig. Inte ens operatinsärren syns. Så det e ju från person till person.

• Hanna1984

Moonflower; syns inte på mig. Inte ens operatinsärren syns. Så det e ju från person till person.

• MicaelochMaria

Varför kan dom inte svara här då? kan dom inte stå för det???

• Hanna1984

MicaelaOMaria; det är en smaksak. Dom flesta man möter tycker att det är fint.

• Kålrot

Jag skulle ALDRIG ta hål i öronen på min bebis!

Det är väl ändå något hon för be om när hon blir äldre.

• MicaelochMaria
    MicaelochMaria skrev 2007-05-21 20:34:54 följande:
    Varför kan dom inte svara här då? kan dom inte stå för det???
    Jag ställde just en fråga.
Svar på tråden Hål i öronen?