• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • Hanna1984

Svarttulpan; Men om vi säger såhär. Här vart vi bor så här typ 7 tjejer av 10 hål. Är det inte jätte vanligt då?

• m00nfl0wer
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 12:10:44 följande:
    mmoflower; äkta guld kan också innehålla nickel. Allt ska testas innan. Sen finns det speciella örhängen för abrn. Otur att ni inte tänkte på det!
    Det är bara äkta guld som inte får utslag av, dvs inget nickel i. Och jag är testat för nickelallergi.
  • Hanna1984

Men det kan finnas nickel i äkta guld. hehhe
    Hade du haft rätt smycken från början hade du kanske sluppit.

• korven72

7/10 tjejer/kvinnor hål i öronen möjligtvis, även om jag tycker det låter mycket. (ska gå på googlejakt)
    Men det kan väl inte vara 7/10 bebisflickor som har hål?

• m00nfl0wer
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 12:13:25 följande:
    Men det kan finnas nickel i äkta guld. hehheHade du haft rätt smycken från början hade du kanske sluppit.
    Vad vet du om jag hade rätt eller fel smycken ifrån början? Var du med? Nä, precis. Man kan få det ändå.
  • korven72

nu har jag googlat runt en stund. Tyvärr inte lyckats hitta någon statistik kring ålder, men däremot roliga sidor där företag som tillverkar örhängen refererar till "många barn vill ta hål i öronen"... hehe det är lite spännade, för det är ju egentligen skitsamma vad barnen vill, det är ju föräldrarna som bestämmer.

• Hanna1984

moonflower; Men det handlar om smycken. el du kanske fick det av en klocka el en knapp vem vet. AJg har ju tagit reda på allt. Frågat läkare, frågat bvc och dom som tar hål. Och vi har bara haft bra erfaraenhet av hålen ..

• Hanna1984

svarttulpan; Men skulle min dotter vilja ta bort dom får hon. Inget mer med det.
    7/10 ja. Du sa att det inte var vanligt där du bor. Här är det typ 7 av 10.

• korven72
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 12:22:52 följande:
    svarttulpan; Men skulle min dotter vilja ta bort dom får hon. Inget mer med det. 7/10 ja. Du sa att det inte var vanligt där du bor. Här är det typ 7 av 10.
    allvarligt 7/10 bebisar???
  • Pinkstar
    Hanna1984 skrev 2007-05-21 01:01:58 följande:
    Pinkstar; Mitt barn har hål i örona. Och jag säger inte att dom var färdigutvecklade. Men att hålet inte skadar. Inshalla. Dessutom sa inte min dotter ett knyst. Skulle det gjort så fruktansvärt ont hade hon gråtit. Och när man tar med pistol, tror du att det e en pinne som går igenom alla männsikor. Nu är det så att det är örhänget som skjuts igenom.
    menar att det kommer blod bredvid på pistoeln.. seriöst tror du jag är dum el? jag har 6 hål i öronen och 5 piercingar o 4 tatueringar så jag vet lite hur det går till snälla du.....
Svar på tråden Hål i öronen?