Odin skrev 2007-05-21 01:05:58 följande:
Att inte ha hål i örat är ett skönhetsfel? Nej, det är ett attribut. Du lägger till något på en kropp som är välskapt för att det ska vara något utöver det
vanliga.Om din bebis skulle ha en näsa som inte är lika rak som genomsnittet, operar du då?Eller kanske något annat som du inte anser vara tillräckligt bra, kanske hakan på din son inte är tillräckligt markant?Fint att höra att dina barn kommer att växa upp med vetskapen att de är fin så som de är.Var tatuering en dålig jämförelse? Jag som trodde att min jämförelse med skönhetsoperationer var väl extrem, men ack så fel jag hade, det räds du tydligen inte för.
Du ger dej tamejfasen inte heller......
jag skulle operera mitt barn OM det hade en skada på kroppen vid födseln JA!
VEM skulle INTE det!?
Jag skulle aldrig utsätta mitt barn för mobbning i skolan eller att mitt barn ska gå runt med frågan "varför ser jag ut såhär" när jag skulle kunna göra ngt åt det!?
Nu är det nog du som är ute o cyklar ganska långt bort tror jag..
En skönhetsopertation är ngt bra som folk har vänt till ngt illa på denna lilla jävla glob vi bor på.
Hål i öronen har folk haft sedan urminnens tider,indianer,det "glömda" folket i våra djunglar mm mm .
De har ju för f*n hål överallt och tror du att de har några sterila pistoler eller nålar att ta de hålen med?????
Jo,de kanske eldar lite på ngt vasst de har fixat till där ute i skogen,men sen sticker de.
Och jag tror knappast att deras barn har ngt att säga till om om det heller!