• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • wellpapp

förstår verkligen inte poängen! om man vill syssla med modegrejor kan man väl klä upp barnet men att plåga han/henne i onödan!

• Hanna1984

Pinkstar; Jag har hål över hela kroppen.. iförsig tagit bort det mesta men.. Det är ett örhänge som gtår igenom örat inte nån grej som går igenom alla. Så ja, dum får du nog vara isåfall.
    Vet du hur hiv smittar överhuvudtaget? Så du tror allvarligt talat att om jag får blod på huden av en hiv sjuk person så blir jag smittad. Och inte mer med det, tror du att det är skillnad ifall man är 0 el 10 år då? HIV kan ju vem som helst få. Så vad har åldern med det att göra.

• m00nfl0wer

Som jag sade förut. Varför inte börja ta piercings i naveln också? I läppen? I tungan? Medan du ändå håller på, tänkte jag :) Då är allt klart. Allt går ju att ta ut?

• Bellan85

Har hål över hela kroppen jag med, men jag håller med pinkstar.
    Hela pistolen behöver inte vara dränkt i blod utan det räcker att det kommer lite blod på plattan som håller i örhänget och som följer med örhänget i örat.

Men jag frågar igen, VARFÖR ta hål i öronen på en bebis ?

• Hanna1984

Bellan85; ja, men spalr det då nån roll hur gammal man e för att HIV ska smitta. NEJ!

• Hanna1984

Bellan85; Varför vi gör det. För att vi gör det. ´har alltid gjort. I våra länder är det inag konstigheter..

• Bellan85

Näe det gör det inte, hade hon skrivit det måste jag ha missat.
    Men att det kan smitta via en pistol kan det..

Svar på tråden Hål i öronen?