• Hanna1984

Hål i öronen?

Någon som gjort hål i öronen på eran 0-5 månaders?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-23 19:10:46:
    Denna tråd har spårat ut helt och hållet. Det var till för dom som har tagit hål.
    Och det är konstigt att dom som det var till för inte ens kan svara i denna tråd.
    Frågan var inte till er som inte tyckte om det, utan till er som gjort det.
    Så sluta hacka ner på mig, sluta kalla mig idiot, sluta döm mig. Bara för att det inte är vanligt bland er så är det faktikst vanligt i större delar av världen. Min dotter har hål i öronen ja, och MÅNGA MÅNGA MÅNGA andra.

• Svar på tråden Hål i öronen?
  • jarovean

Varför är detta så känsligt för en del? Kan man inte bara få tycka olika? TS ville inte diskutera det med andra än dom som redan gjort det, är inte det ok att få starta en sån tråd?

Hanna jag tror inte det är någon ide med den här tråden, sorry. Gå o pussa din söta örhängesprydda tjej o skit i vad andra tycker. Endel har svårt för oliktänkande o måste få alla att tycka som dom...

• Bellan85

Ts varför ta du det så "rasistikt" när någon skriver något..MicaelochMaria skrev väl inget om blattar och svenska mammor?Eller missade jag nåt där?

• Hanna1984

jarovean; hehe jag vet att det ej är en mening. Och jo man ska få kunna starta en sån tråd men vissa förstööör.
    Jag har pussat henne hela dagen, nu sover min vackra. :)
    Folk skulle väl hoppa i taget om dom skulle veta vad hennes namn betyder. För i vserige heter man inte prinsessa. Hahahahhaha

• Hanna1984

bellan85; Hon fattade inte att man hade hjärta.. då saknar en mycket stor del av världen hjärta. Och det stämmer inte.
    Då skulle också en stor del av världen göra övergrepp på sina barn o det stämmer inte. Sverige är en liten fis i denna värld.
    Allvarligt talat.. då blir det ju igentligen lite rasistiskt eftersom det e kultur i våra länder. Ni hackar ju ner på det vi har som tradition och påstår att vi gör övergrepp.

• MicaelochMaria

Ok, nu får du lägga av. Jag har aldrig antytt något om kultur, överhuvudtaget! Jag skiter faktiskt var du är från. Helt ärligt. Det kvittar om du är från mars. Ja - jag tycker det är hjärtlöst. Iallafall när inte barnet i fråga får vara med och bestämma. Är inte ungen söt som det är?

• miss chilli

Det är ingen mer än du som har dragit in rasistiska kommentarer i denna tråd i alla fall.

• Hanna1984

MicaeloMaria; Du tycker att det e hjärtlöst pga att det ej är vanligt här. Hade det varit det hade du inte sagt ett knyst el ens tänkt på det. Jo, hon är söt som hon är. Det vackraste för mig vare sig hon har hål eller ej. Men vi gör så punkt och slut. Hon har hål i öronen och det gör inte ont på henne, hon lider inte av det. Om hon skulle vilja ta bort dom nån dag så får hon det.. så vad bra. Vi 2 behöver inte diskutera nå mer va? Tack o hej!

• Bellan85

NÄe jag ser det inte som rasistikst, jag ser det som en åsikt precis som du har din..
    Kanske respekten för varandras åsikt är lite dålig..
    Jag har inte skrivit något om övergrepp så mej kan du räkna bort i "vi"..
    Men här på FL så har många svårt att respektera varandras åsikter det är något jag märkte ganska snabbt.
    Det jag kan skriva är att jag PERSONLIGEN inte skulle göra det då jag skulle kunna göra det, och skulle sen vänta tills hon blir gammal nog och säga att hon vill ha det.
    Men jag kallar ingen för hjärtlös och dålig mamma..

• Ewis

Hanna/TS

Att denna tråd Bara var tänkt för dom som tagit hål i öronen på små bebisar framgick tyvärr inte och det har ju funnits liknande trådar på FL och dom har innehållit både ris och ros ang. hål i öronen på små bebisar och det borde väl även du veta och förstå att även din tråd skulle ge delade åsikter.

Jag vet att jag läste i någon annan tråd ang. att dom som tar hål i öronen på små bebisar ofta är unga föräldrar /wt föräldrar.
    Stämmer det?

Sorry TS nu är jag och skriver i din tråd fast jag inte får.

• Hanna1984

Nej, det stämmer inte.. det är kvinnor från 16-40+

Svar på tråden Hål i öronen?