• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • lilla my2

Tack för svaren, då ska jag hålla tyst!!!

• Bamse04

Jag undrar är det okej(som det görs just nu i känsliga rummet)
    att man öppnar minst 5 trådar som handlar om en och samma sak(porrsurfande)bara för att man orkar inte diskutera eller delar inte samma tankar kring ämne i den första tråden som startades.

• Roisin Dubh

Bamse04, det finns inga regler mot företeelsen men visst kan det vara jobbigt (skrev just under på det i irritationstråden)

• Monstermoster

Jag har startat en tråd och jag har skrivit i den men det syns inte. Alltså det står att den har fler inlägg än vad den egentligen har och att den uppdaterades senare än vad det ser ut som om man öppnar tråden. Hoppas ni förstår hät kommer länken:
    www.familjeliv.se/Forum-5-109/m2372861.html

Jag undrar naturligtvis vad det beror på.

• Roisin Dubh

Monstermoster,

Hm, det verkar som du råkat ut för samma problem som CB72 (se längre bak i tråden). Tyvärr kan inte moderatorerna hjälpa till med detta utan det är en teknisk fråga som du måste kontakta redaktionen med.

info@familjeliv.se

/Moderator

• My 2

Tänka sig, ett helt dygn utan en enda fråga
    Då stänger jag väl butiken för idag och lämnar ordet till mina nattsuddande kollegor.

/my

• Zmoothie

Ehm.. Z har lekt amatörmoderator igen.. *böjer mig ödmjukt* Men tänkte att jag lägger tråden här, så kan ni komma med riktiga riktlinjer om vad som gäller, istället. (Full frihet att dumförklara mitt inlägg, alltså. )

*backar ut*

Svar på tråden Moderatortråden