• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Venus

Kajsan

Jodå, det händer att jag kollar trådarna väldigt ofta... Men det finns även tillfällen då jag inte gör det...
    Men eftersom vi får upp vilket nummer det är på inlägget och inte vem som skrivit så kollar endast jag på numret och sedan på hur det ser ut runt omkring...

Att försöka lägga alla namn på minnet gör ju att det blir väldigt snurrig till slut och ännu mer fel kan uppstå

• Korallen

Jodå Roisin, jag kommer ihåg att du inte gillade det
    Låt oss hoppas att det är borta nu då!

• My 2

Svar till Kajsan: Jag har fått tre beslut tillbakadragna av Patrik, i två fall var det anonyma och då har jag ju liksom ingen att be om ursäkt. I det tredje fallet bad jag medlemmen om ursäkt men h*n fortsatte att anklaga och skriva otrevliga meddelanden till min inbox - så sjutton vet om jag skulle göra det igen....

Räcker inte ursäkten från redaktionen?

• yohanna

Jag har aldrig fått nått beslut tillbakadraget. Men skulle jag få det så skulle jag tycka att det räckte med redaktionen ursäkt. Men det e min personliga åsikt.

• Kajsan

MuminMy

Som sagt, det var bara en fråga om hur ni brukar göra

• Jezza

Hallå!

Vet inte om ni moderatorer är rätt personer att fråga men det är så här att jag vill ta bort ett inlägg i min gästbok.
    När jag trycker på "ta bort" knappen så händer ingenting...
    Gör jag fel eller?

• Junija

Jezza:
    När du tryckt på "ta bort", så går du längst ner på sidan där du måste "bekräfta" att du vill ta bort inlägget.

• Peki

Kan man få hjälp att flytta en tråd från ett forum till ett annat? Eller måste man skriva en helt ny?

Startade en tråd och har insett att den nog inte hör hemma under "Svårt att få barn" utan under "väntar barn"...

• CB72

Korallen- Det verkar inte vara det som är felet, med mina inlägg, av det som jag förstår av det svar jag har fått av Patrik.

RD- Jag har fått svar från Patrik. Jag ska meddela honom direkt då det händer mig igen exakt tid, mm. Då inte mina svar kommer in utan bara försvinner på trådarna.

Nåja, jag har fått restruktioner av Patrik om hur jag ska göra om det skulle hända igen...

Men ni ska ha tack för hjälpen iallafall..
    //CB72...

Svar på tråden Moderatortråden