• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • bamsefan

Hej på er tjejer.
    Vakna inatt av att behöva kissa och en gång vakna jag av att jag la mig på magen och fick ont i tuttarna.Stora ömma och ivägen.Men helt underbart.....

• shoppingfia

Japp man skall inte klaga på symptomen! Det är väl ett tecken på att det flyter på som det skall!

• bamsefan

Så trött idag.....gäspat sen kl 12.Så nu ska jag sova middag.Låta kroppen vila om det är det den behöver.....Räknar dagarna till vul......

Hoppas ni andra har haft en bra dag.

• shoppingfia

9 dagar kvar har jag till vul..jag längtar också! Så trött i dag att jag nästan somnat på två möten idag..tur att jag är ledig i morgon, skall rodda våran midsommarfest, vi skall som tur va inte vara så många men det blir ju lite stök med all mat och så. Nu blir det ÄNTLIGEN tv soffan och pizza till middag i dag! ha en skön kväll!

• bamsefan

Shoppingfia:Så nära till vul.....avis.

Jag kan starkt rekomendera en tupplur direkt efter jobbet.Så skönt.Vakna som en ny människa.

• ezzy

Var på äggplock idag och allt känns så spännande...Ni som har plussat här på tråden...hur många IVF-behandlingar behövdes för att ni skulle få ert efterlängtade +?

• Fismamman

För oss behövdes det ett ivf + efterföljande FET.

Trättheten är helt otrolig. Känns som man kan tänka sig att betala bara man får gå hem från jobbet. Tycker jag har blivit lite mer lipig med. Gråter om jag läser eller ser något hemskt. Allra helst om det handlar om barn.

Vul på måndag. Längtar och fasar.

• bamsefan

Fismamman:Är du också så nära vul nu ...spännande.

Själv har jag svårt att sova på nätterna.Vaknar flera gånger,ska kissa och för att jag ligger obekvämt.Drömmer en del imellan me.Inte konstigt man är trött över dagen.Men 1v till sen ska jag gå på semester och det ska bli såååååå skönt.

• Lisa69

Bamsefan: Likadant med mig har aldrig behövt gå på toa på nätterna men vaknar vid 4-tiden och måste rusa på toa.
    Nedräkning inför semestern har börjat, 2 veckor till min semester börjar.

Fismamma: Lycka till på måndag, vi väntar med spänning hur det gick för dig!

Hoppas att 2007 ska bli vårt år.
  • kariin

ezzy:vi blev gravida efter första IVF.Lycka till!!

Jag har inte alls så mycket symptom än, förutom att jag börjar gråta jättelätt och blir arg fort,jobbigt!Men jag är nog bara i v 5+3, så det blir kanske mer symptom snart.Fast när jag väntade min son så mådde jag nästan som vanligt, och allt gick ju bra ändå.
    Trevlig midsommar till er alla!!Åker iväg idag!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf