Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Jag mår illa till och från hela dagen. Försöker äta lite men ofta. I dag var det svettigt på ica maxi. Blev äcklad av all mat. Nu är det så att jag har en del att ta av så jag känner mig inte så orolig. Blir det värre så kommer jag att börja med postafen. Har inte kräkts än, vill ju behålla Progynonet.
Jag var nog lite tuff innan, mår sååååå illa nu! Jag har gjort det några kvällar...kan inte ens tänka på vin eller mat, hu.
Tror du progynonet påverkas om man måste kräkas?
I alla fall om man spyr upp det men progesteronet funkar nog.
lisa 69:Vad kul!!Grattis!!
bamsefan:välkommen hit!!
snartliverhorn:Tror oxå starkt på att det blir ett stort plus även på testdagen!
Jag har oxå fått tid för VUL den 10/7.Annars inget speciellt här, känner fortfarande lite dragningar och stick nere i magen men mår bra.
Hur länge tar ni andra progesteron?Jag har slutat i söndags efter 19 dagar.
Eftersom jag gjort ett fet ska man fortsätta med både progynon och progesteron till vul. Där bedömmer doktorn om man kan sluta. Vul ska igentligen ske ca tre veckor efter testdagen. Vi kommer gå lite mindre än två veckor så vi får se vad han säger.
Vad dum jag är blandade i hop progynon med vaggisarna innan...
Jag skall ta progesteron tom den 7 juli en månad efter testdatum, minskat från tre om dagen till två om dagen, jag har varit med i en studie denna gång så därför fick jag fortsäta så länge..
Jag har oxå varit med i en studie, men behövde bara ta i 19 dagar.Fick Crinone, en gång/dag.Kändes lite nervöst att sluta med de, men förhoppningsvis ska väl min kropp klara av resten själv nu, får man hoppas!
Hej där.När jag medela mitt resultat och fick tid för vulen.Så fråga jag om jag inte kunde fortsätta med vaggissarna fram till vul.Sa hon bara att om jag tyckte det kändes bra va det okej.Men hon sa samtidigt att det finns ingen studie på att det ska behövas.Men jag har så många askar kvar så jag tar 2 om dagen fram till vul.Tycker det känns bra eftersom jag fick missfall sist.
För övring så mår jag bra.Drar i ryggen,jätteömma bröstvårtor från o till.Maten man äter tycker jag man få rapa länge.Annars e allt som vanligt.
Men det lär väl ändra på sig under veckorna....
Sov gott.
Godmorgon alla nyplussade, i dag är det 6+3 och jag mår illa... fick rusa från mötet i morses och bara tanken att få uppstötning på offentlig toalett(jobbtoalett) får mig att kvälja.. jag stod där i valet och kvalet.
Jag har nu även börjat att vakna på natten för att gå på toaletten, ett problem i dag var att jag inte kunde somna om... så nu kommer väl hela min resterande arbetsdag att krascha! Well första mötet avklarat! Nu skall jag jobba på! Ha en skön dag, kram
Illamåendet är skoj men jobbigt. Ett kvitto på att något händer men jobbigt.