• shoppingfia

Äntligen gravida efter ivf

Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?

• Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf
  • shoppingfia

Ezzy-mitt tredje ivf, fjärde ruvning.

Vad lustigt att ni också börjat att vakna på natten för att gå på toaletten! klockan tre inatt men somnade om snabbare än i går..trött idag men ledig! skall handla inför morgondagen så det blir ingen vila precis...

Fismamman -jag hade betalt för att gå hem från jobbet, jag har varit helt desperat. Har revisorn på besök nästa vecka så det känns sådär att inte orkat klart..men han är världens bästa så han kommer förstå.

• bamsefan

Lisa: Fick du en tid för vul? Nu e man riktig sugen.Men tiden får väl ta ut sin rätt.

Ezzy:Har blivit gravid 2 gånger på 3ivf(3et och 3fet).1 missfall och nu gravid i v6.Hoppas det håller sig denna gången.Lycka till.

• bamsefan

Trevlig midsommar på er allihop.Och må vi alla lida av graviditet symptom så det räcker och blir över.

• Fismamman

Oj vad jag har sovit idag. Trött, trött och åter trött.

Glad midsommar tjejjer.
  • snartliverhorn

Hej hej!

Kul att läsa om er

Imorgon är min stora dag och jag hoppas innerligt att mina plus finns kvar.
    Ha de gott och Trevlig midsommar på er!

• bamsefan

Snartliverhorn: Klart du ska plussa vidare.....välkommen hit sen då.

• Lisa69

Bamsefan: Jo de ringde till min sambo idag och meddelade att de ville ha dit mig redan om en vecka...pga få läkare i juli. Visst är jag sugen att rusa dit men de sista veckorna har jag hur mycket att göra som helst på jobbet så vi ska försöka få en tid på min första semestervecka. Du kanske vill ha min tid så tar jag din?

Hoppas att 2007 ska bli vårt år.
  • Fismamman

Hur har det gått snartliverhorn?

• shoppingfia

Godmorgon tjejer,

Vilken midsommar, det står som spö backen och ser inte ut att klarna.. jaja vi har ett väldigt litet hus så jag hade hoppats att kunna vara ute i dag, men jag har varit smart och bara bjudit två par så vi blir sex, det funkar.

Håller stenhårt tummarna snartliverhorn!

Kram så länge

• snartliverhorn

Tjoho!!!

Får jag vara med och leka nu??
    Testade ett fint plus imorse

Underbart midsommarväder. Vad gör det? Kommer sitta med ett leende på läpparna ändå och allmänt nöjd ut.
    Har köpt mousserande alkoholfritt jordbubbsvin så det ska nog gå bra.

Ha de underbart allihopa så dansar vi regndansen istället

Kram kram!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf