Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Härligt Fismamman att det är stiltje hos dig! Själv kämpar jag med tröttheten..den kommer som ett slag såhär i lunchtid!! Så jobbigt, jag har inte tid att inte vara effektiv på jobbet!!
Snartliverhorn- härligt jag är inte ett dugg osäker på att vi om tre dagar kan skriva välkommen hit med stora bokstäver!
Hej på er är det här ni är o nojjar vidare.
Jag hänger gärna med här.
Är ständigt orolig men försöker njuta ändå.Herregud vi är ju gravida. Jag har fått vultid 10/7 och dom 3 veckorna kommer snigla sig fram.Sist fick jag missfall natten till vul.Men denna gången siktar jag mot att få gå längre.
Gravsymptom lider jag gärna av för det är ju bevis på att det är som det ska......
Hej hopp.....
Hej Bamsefan, Välkommen hit!
Japp denna gången skall vi hela vägen! Jag är också konstant orolig, tror att jag skall få blödning hela tiden.. hoppas jag tröttnar på att vara orolig snart! Jag har vul den 29, det är nästa fredag.. känns som en evighet..
Undrar om någon på jobbet tänkt på att jag klämmer mig på brösten titt som tätt? de måste undra vad jag hållr påå med, måste känna så de spänner..Nu börjar även det bli rutin, inte så mycket på morgonen mer på lunch och mest på kvällen.
Nop nu skall jag jobba på innan tröttheten däckar mig!
Ja man är ju fixerad vid sina ömma bröst och täta toalettbesök.Men man ska väll sluta med det lite längre fram.....
knack, knack - får man komma in?
Plussade idag för första gången i mitt liv.
Grattis Lisa69 och välkommen hit!
Hej Bamsefan och Lisa69.
Tänk att man är så nojjig. Jag är också trött och illamående. Klöks när jag borstar tänderna. Kommit på att Byggare Bob kex är jättebra mot illamående.
Boobisarna är jätteömma och stora. Jag ska på vul på måndag. Ganska tidigt eftersom min doktor går på semester.
Hej alla nyplussade, i dag har jag varit och inhandlat all alkohol för våran midsommarfest, sög lite i vin tarmen när jag valde vin till grillmiddagen, champagnen till jordgubbar.... och ölen till silllunchen.. nubben ligger i frysen redan och den lockar mig inte så...men champagnen... jaja inget att deppa över, jag rekommenderar carlsberg non alcoholic! provar den nu helt kall, väldigt god! köpte något mousserat alkoholfritt också som jag har för mig är gott och som jag provat på en möhippa.
Vad skall ni festa på? några tips?
Ha en skön kväll!
Ps jag byter gärna champagnen denna midsommar mot mitt plus!! Skulle inte vilja byta mot all bollinger i världen! haha
Det blir nog bubbelvatten och fanta. Har svårt att äta och dricka. Men bubbel och fanta funkar.
ojdå mår du illa hela tiden?
Bubbelvatten är en hit! Jag dricker en massa smothies också..det är mumsigt!